הרשמה

הוכרזו רשמית Pokemon Let's Go Pikachu ו-Pokemon Let's Go Eevee

טריילר רשמי עלה בערוץ היוטיוב של פוקימון

המשחק יצא ב-16 בנובמבר השנה

אחרי שבועות של ציפייה, שמועות, הדלפות ורמיזות, משחקי הפוקימון החדשים לקונסולת הSwitch סוף סוף מקבלים תאריך יציאה רשמי וטריילר קצר שמראה את המשחקיות שלהם. כמו שההדלפות הציגו, יצאו שני משחקי פוקימון חדשים: Pokemon Let's Go Eevee ו-Pokemon Let's Go Pikachu והם כנראה יחזירו אותנו לאזור מהמשחק הראשון, אזור קאנטו.

לפי ג'וניצ'י מאסודה מחברת Game Freak, המשחקים עוצבו כדי להיות "משחקי הפוקימון הראשונים" של השחקן. המשחקים יהיו מבוססים על Pokemon Yellow בכך שהם יהיו באזור קאנטו והפוקימון הראשון שיהיה לכם (פיקאצ'ו או איביי, תלוי איזה משחק בחרתם) ילך איתכם לכל מקום. המשחק יכיל את כל 151 הפוקימונים המקוריים ויכלול גם את צורת האלולה שלהם שנחשפו לראשונה במשחקי Pokemon Sun ו-Pokemon Moon.

כפי שהשם יכול לרמוז לנו, המשחק ישלב הרבה אלמנטים מהאפליקציה הפופולרית של פוקימון גו, בנוסף ליכולת לתקשר עם האפליקציה עצמה במספר דרכים. הדרך לתפוס פוקימונים במשחק יהיה דומה לאיך שזה קורה בפוקימון גו, כך שלא יהיו קרבות מול פוקימונים בטבע כמו במשחקים הרגילים. בנוסף, תוכלו לראות פוקימונים בעולם לפני שאתם מנסים לתפוס אותם. פוקימונים שתתפסו באפליקציית פוקימון גו יהיו זמינים להעברה בעזרת Bluetooth למשחק בSwitch. עוד דבר שאנחנו יודעים בעזרת הטריילר הוא שיהיה אפשר לשחק ביחד עם חבר שיוכל לעזור לכם בקרבות ובתפיסה של פוקימונים ע"י ניעור של שלט הJoy-Con השני.

יש עוד הרבה דברים שאנחנו לא יודעים: אין לנו מידע לגבי הסיפור של המשחק (למרות שהוא כנראה יעקוב אחרי הסיפור של Pokemon Yellow), אנחנו לא יודעים איך הפוקימונים הולכים לעלות רמה (מאסודה רמז שתהייה "גישה מופשטת יותר לסטטיסטיקות של הפוקימונים"), ואין מושג אם המשחק יתמוך בPokemon Bank (הכלי שמאפשר העברת פוקימונים בין משחקים בקלות).

דבר אחרון וחשוב במיוחד לגבי המשחקים: לא מדובר במשחק שהוכרז בE3 של שנה שעברה. בציוץ של חברת פוקימון נאמר במפורש לגבי המשחקים: " עם Pokemon Quest ו-Pokemon Let's Go, יש לנו עוד המון דרכים לחקור את העולם של פוקימון! מאמנים יכולים לצפות לאפילו יותר כשמשחק מרכזי חדש לגמרי יגיע אלינו בחצי השני של 2019!". המשחק שהוכרז בE3 נמצא בדרך אלינו ובינתיים אנחנו מקבלים את שני המשחקים הללו וספין-אוף נוסף בשם Pokemon Quest שהוא משחק קטן שזמין כבר עכשיו לNintendo Switch דרך החנות הדיגיטלית והוא סוג של משחק פוקימון ראמבל קטן וחינמי.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:09 03.06.2018 | elip77 elip77

    יש מצב שפשטת רגל חס ושלום, האפליקציב לא מתעדכנת כבר כמה ימים טובים????

  2. 2

       | פורסם ע"י