הרשמה

לנובו מכריזה על שישה מחשבי Lenovo Legion חדשים בתערוכת E3

בין ההכרזות, ניידים חזקים ומחשבים נייחים קומפקטיים

חלק מהמחשבים יהיו זמינים כבר מהחודש

אנחנו רגילים להכרזות של משחקים גדולים באירוע E3 שקורה בלוס אנג'לס, או במקרה החריג ביותר, קונסולות חדשות, אבל לנובו שוברת לנו את הסטיגמה הזו עם הכרזה על לא פחות משישה מחשבים שונים מסדרת Lenovo Legion שלה. הסדרה שממותגת ומיועדת לגיימרים כוללת פתרונות גיימינג בצורה של ציוד היקפי אבל גם מחשבים ניידים ונייחים שנועדו להרצה של משחקים כבדים עם דגש על נוחות.

שני הניידים שהוכרזו היו הLenovo Legion Y730- וה-Y530 כששניהם מבטיחים ניידות וסטייל יחד עם כוח. הניידים יגיעו בגרסאות שונות, כשהיקרה יותר תכיל את כרטיס המסך Geforce GTX 1050ti של חברת Nvidia (בדומה לנייד מוצלח אחר שלהם שכבר סיקרנו כאן), מעבד i7 מהדור השמיני של אינטל, מסך IPS עם רזולוציה של 1080p וקצב ריענון של 144 הרץ. ה-Y730 גם יכיל מערכת רמקולים של Dolby Atmos שמשולבת עם יכולת ה-Sound Radar של Dolby וגם תהיה מוארת עם תאורת RGB בניגוד לאדום שאנחנו רגילים אליו. הY530- יגיע אלינו כבר באמצע יוני, יהיה בגודל של 15 אינץ' ויעלה החל מ-4200 שקלים, בעוד שה-Y730 יגיע אלינו בספטמבר הקרוב ומחירו יתפרסם בהמשך.

הוכרזו גם ארבעה מחשבים נייחים שונים, שניים בסדרת הCube ושניים בסדרת ה-Tower. שתי הקוביות, ה-C530 וה-C730 יגיעו אלינו בחודש אוגוסט הקרוב ויכילו מעבדי i7 מהדור השמיני של אינטל, את כרטיס המסך Geforce GTX 1060 ואפשרות לבחור בעד 32 ג'יגה של זיכרון DDR4. שתי האופציות מתהדרות במערכת קירור יותר טובה מבעבר, נועדו להיות קומפקטיות וחזקות ולתמוך בVR כבר מההתחלה. עוד נמסר כי ה-C730 נותן כל מיני אופציות פרימיום למשתמשים כמו האופציה לקחת מעבד של i7-8700K ועוד. ה-C530 יעלה החל מ4200 שקלים והC730- יעלה החל מ-7000 שקלים.

השניים האחרים הם ה-T530 וה-T730 שבניגוד לקוביות, גדולים יותר כבדים ויותר והכי חשוב – קלים לשדרוג: לנובו מתחייבת על כך ששדרוג של גרסאות ה-Tower שלה הוא קל ופשוט כשהחלפה של כרטיסי מסך וזיכרונות קורים בלחיצות כפתור בלי צורך בכלים או תאורה חיצונית. שתי הגרסאות יגיעו עם אופציה לכרטיס המסך Geforce GTX 1060, 32 ג'יגה זיכרון DDR4 ומערכת קירור נוזלית כשה-T730 נבדל מהגרסה השנייה בכך שהוא מתהדר באפשרות לקבל עד חצי טרה של אחסון SSD (בשתי הגרסאות אפשר להמיר אותו באחסון של 2 טרה-בייט). ה-T530 יעלה החל מ-4000 שקלים לגרסאות הזולות יותר וה-T730 יעלה החל מ-6800 שקלים.

לנובו כבר הוכיחה לנו כי היא יודעת לתת פתרונות לאנשים שלא רוצים לבנות את המחשב של עצמם או גיימרים שנוסעים הרבה ורוצים לקחת כוח נייד ממקום למקום, מקווה שהם יוכלו להתעלות על עצמם גם הפעם.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י