הרשמה

E3 2018: סיכום אירוע הדיירקט של Nintendo

אז אנחנו יודעים על Smash Bros., אבל האם הענקית האדומה מיפן תוכל להפתיע אותנו עוד?

כל ההכרזות מהאירוע ה-Nintendo Direct

גם השנה, כמו בכל השנים האחרונות, חברת Nintendo היפנית לא עושה אירוע מסיבת עיתונאים והיא היחידה מבין שלושת הגדולות שמעדיפה סרטון על פני הסטנדרט של מסיבת עיתונאים רגילה. בהכנה לאירוע אנחנו ידענו ש-Nintendo מתכננת להתרכז במשחקים שיצאו השנה ובראשם Super Smash Bros. לקונסולת ה-Nintendo Switch, אבל הדלפות קודמות מראות שאפשר גם לצפות למשחקים כמו Fortnite על הקונסולה. אז מה היה לנו שם?

DEAMON X MACHINA

האירוע נפתח עם הכרזה מעניינת על משחק אקשן שיכלול מכונות גדולות, כי אי אפשר לטעות עם Mechs נכון? המשחק שנקרא DEAMON X MACHINA יגיע בשנה הבאה ויאפשר לנו להיכנס לחליפת רובוט ענקית שיהיה אפשר להתאים אישית לסגנון המשחק והיכולות של כל שחקן.

Xenoblade Chronicles 2 DLC

חבילת ה-DLC הראשונה למשחק ה-RPG של נינטנדו על הNintenco Switch- נחשף והוא יעקוב אחרי העבר של הדמויות ג'ין, מאלוס וכמובן מית'רה מהמשחק מהעולם של Xenoblade Chronicles וייקרא Torna: The Golden Country ויצא ב-14 בספטמבר הקרוב.

Pokemon Let's Go Pikachu/Eevee

עוד מידע נחשף על משחק הפוקימון החדש של נינטנדו. מי שיזמין את השלט המיוחד בצורת פוכדור יזכה לקבל את Mew בשביל לשחק במשחק איתו. המשחק על שתי הגרסאות שלו מגיע ב-16 בנובמבר השנה.

Super Mario Party

מוכנים להיפרד מהחברים שלכם ולהפסיק לדבר עם קרובי משפחה? כי הנה מגיע משחק חדש בסדרת Mario Party שנקרא Super Mario Party ויגיע אלינו ב5 באוקטובר השנה. המשחק יכיל גרפיקה חדשה ומשופרת, עוד דמויות חדשות, מיני משחקים חדשים ומפות חדשות. המשחק גם יאפשר לשחק עם שלט ג'וי קון אחד לכל שחקן וחלק מהמשחקים יעשו שימוש ביכולות התנועה של השלט.

Fire Emblem: Three Houses

משחק חדש בסדרת Fire Emblem מגיע לקונסולת הNintendo Switch-. המשחק, שיקרא Fire Emblem Three Houses, יהיה אחד הגדולים בתולדות הסדרה ובניגוד למשחקים קודמים בהם כל דמות הייתה יחידה בפני עצמה, כאן לכל דמות גדולה יש לוחמים משל עצמה מה שגורם לקרבות להיות טיפה יותר ריאליסטים. החיילים של כל דמות יהיו קשורים לדמות עצמה, כלומר אם הדמות היא קשת, הלוחמים שלה יהיו קשתים – כך שיש סנכרון בין הדמות לבין הלוחמים שלה. המשחק יוצא באביב של 2019 לקונסולת ה-Nintendo Switch.

Fortnite

בהתאם להדלפות השונות שיצאו בנוגע אליו, משחק הBattle Royale- שמשגע את העולם יהיה זמין כבר מהיום על קונסולת ה-Nintendo Switch. עוד הוכרז שהמשחק יתמוך באפשרות לשחק עם אנשים על המחשב האישי, הטלפונים החכמים וקונסולת ה-Xbox One בעזרת קרוספליי.

Overcooked 2

משחק ההמשך למשחק המסיבות הנהדר של Team17 נחשף באירוע של Nintendo. Overcooked 2 יאפשר לשחקנים לשחק ביחד עם עוד שלושה חברים במגוון מפות חדשות ומשוגעות. בנוסף, המשחק יאפשר לכם לשחק ברשת לראשונה יחד עם חברים המשחק יגיע ב-7 באוגוסט השנה לכל הקונסולות.

Killer Queen Black

משחק המולטיפלייר מגיע לקונסולת הSwitch (וגם למחשב האישי) כך הוכרז באירוע. המשחק הוא משחק רב משתתפים בו שתי קבוצות נלחמות אחת בשנייה כשאחד השחקנים משחק כמלכה והשאר משחקים כנתינים שלה. יש כמה אפשרויות לניצחון במשחק כשעוד פרטים על משחק הארקייד יצאו בהמשך. המשחק יוצא בשנה הבאה בחורף.

Hollow Knight

משחק הMetroidvania- הנהדר של Team Cherry סוף סוף מקבל תאריך השקה והוא... היום?! אל תמשיכו לקרוא, רוצו להוריד! משחק האקשן הרפתקה של המפתחים מאוסטרליה עוקב אחרי האביר חסר השם שחוקר את העולם התת-קרקעי של Hallownest.

Octopath Traveler

דמו חדש למשחק יהיה זמין מ-14 ביוני. לאחר ההכרזה על הדמו החדש של משחק ה-RPG של Square Enix, רג'י פיז-אמה מNintendo- הכריז על רשימת משחקים שמגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch. לא אזכיר כאן את כולם אז אתמקד במשחקים החדשים שלא הוכרזו באירוע E3 השנה והגדולים יותר שהוכרזו ברשימה זריזה ומהירה:

Dragon Ball FighterZ

משחק הלחימה הנהדר של Bandai Namco (המועמד המוביל שלי לתואר משחק הלחימה של השנה נכון להיום) מגיע לקונסולת הNintendo Switch-, בהמשך השנה הזו. אתם יכולים לראות את הביקורת שלנו של המשחק על קונסולת ה-PS4 כאן.

Ninjala

משחק אקשן תחרותי חדש מחברת GungHo יגיע באביב של השנה הבאה.

Carcassonne

משחק אסטרטגיה חדש יגיע לקונסולה בתקופת החגים של השנה.

Ark

משחק ההישרדות המשוגע והנהדר מהשנה שעברה יגיע לקונסולה בסתיו של השנה.

Dark Souls: Remastered

לקח קצת יותר זמן אבל משחק ה-RPG הברוטאלי שכבר הגיע לשאר הקונסולות יגיע בקיץ של השנה גם ל-Nintendo Switch.

The World Ends With You

המשחק שכבר הפך לקאלט יגיע לקונסולה של Nintendo בסתיו של השנה.

Super Smash Bros. Ultimate

בניגוד לשנה שעברה בו המידע על Super Mario Odyssey הצטמצם לטריילר קצר יחסית שהציג את העולם, כאן Super Smash Bros. קיבל יותר מ-25 דקות (!) של זמן מסך. המשחק נפתח בהצגה של מאסהירו סאקוראי, המפיק הראשי של סדרת המשחקים כשהוא הציג את הדמויות חדשות עבור המשחק הבא בסדרת משחקי הלחימה הנהדרת של נינטנדו שגם קיבל שם רשמי: Super Smash Bros. Ultimate. בין הדמויות המוכרות קיבלנו מבט על דמויות חדשות כמו הInklings- מסדרת משחקי Splatoon ולראשונה אי פעם בסדרה ואחרי שכל המעריצים דרשו זאת, Ridley מסדרת משחקי Meroid מגיע למשחק. המשחק גם הציג היכולות החדשות שהמשחק נותן לכם והמפות החדשות. ההכרזה הגדולה ביותר מהאירוע? הגעתן של כל הדמויות מסדרת Super Smash לדורותיהם למשחק הזה, כולל דמויות שהופיעו במשחק רק פעם אחת כמו Snake מסדרת Metal Gear Solid וכמובן הבטחה לשתי דמויות חדשות בדמות הInklings ו-Ridley. המשחק החדש יאפשר לשחקנים לשחק עם עד עוד 7 שחקנים שונים גם ברשת כשהמשחק גם יכיל שינוים עבור קרבות 1 מול 1 לעומת בקבוצה. המשחק גם קיבל תאריך יציאה רשמי, קצת מאוחר ממה שציפיתי בתחילה אבל עדיין שומר על ההבטחה של יציאה השנה: 7 בדצמבר 2018.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:16 06.07.2018 | Masterdoctormage Masterdoctormage

    מתרגש מmario party ומאוד מ fire emblem three houses וברור super smash bros

  2. 2

       | פורסם ע"י