הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של Sony

כל המשחקים החמים של סוני ממסיבת העיתונאים: The Last of Us: Part II, Spider-Man, Resident Evil 2 Remake ועוד

מה חשפה לנו סוני הפעם באירוע השנתי שלה?

סוני חוזרת ל-E3 עם מסיבת עיתונאים שכוללת בתוכה המון משחקים מצופים ומדוברים כמו Death Stranding, Ghost of Tsushima ו- The Last of Us: Part II. לא רק שהחברה נתנה הצצה די עמוקה אל תוך המשחקים האלה, היא גם הכריזה על משחקים חדשים כמו Nioh 2 ו- Control. את האירוע פתח שון ליידן, נשיא PlayStation, שהבטיח למעריצים שהשנה, תעניק החברה הצצה עמוקה יותר לכותרים שלה ולסיפורים שמתנהלים סביבם. אז מה בדיוק היה לנו שם?

The Last of Us: Part II

סוני פתחה את מסיבת העיתונאים שלה עם התותחים הכבדים. לבמה עלה גוסטבו סנטונלה, שהלחין את פסי הקול של המשחק הקודם והמשחק הנוכחי. המוזיקאי ניגן קטע מתוך פס הקול של The Last of Us ולאחר מכן הוצג טריילר ארוך מתוך The Last of Us: Part II, שהזכיר לנו את הכתיבה, הבימוי והמשחקיות המשובחת ש- Naughty Dog מומחית בהם. הטריילר כלל קטע סינמטי שהציג את אלי ודמויות נוספות וכ-10 דקות של גיימפליי שנראה פשוט מדהים!

Ghost of Tsushima

גם הפעם, ההצגה נפתחה עם נגן בלבוש יפני מסורתי שנתן קטע נגינה בסגנון המזרח הרחוק על חליל יפני. לאחר מכן, הוצג קטע גיימפליי ראשון מתוך משחק הסמוראים בעולם הפתוח של חברת Sucker Punch, שנחשף בשנה שעברה. בטריילר ניתן לראות אלמנטים מתוך מערכת הקרב, ההתגנבות ורכיבה על סוס ברחבי המפה. כאמור, המשחק יתרחש ביפן במהלך תקופת הפלישה המונגולית.

Control

סוני חשפה משחק חדש שנמצא בפיתוח של הסטודיו Remedy Entertainment, שהביא לנו את Alan Wake, Quantum Break ועוד. טריילר הבכורה של המשחק הציג עולם משתנה ומוזר שהציג לנו גיבורה שמסוגלת לעוף ולשלוט בחפצים באמצעות טלקינזיס. המשחק יושק במהלך 2019.

Resident Evil 2 Remake

זה חוזר! המשחק השני בסדרת הזומבים המצליחה של Capcom חוזר בגרסת רימייק שנבנית לגמרי מחדש. נוכל להכנס שוב לנעליו של לאון ס. קנדי בכאוס של העיר רקון סיטי ב-25 בינואר 2019. המשחק יושק לקונסולות ה-PS4, ה-Xbox One וככל הנראה, גם למחשב.

Trover Saves the Universe

המשחק החדש מבית היוצר של ריק ומורטי, ג'סטין רוילנד. כמו מרבית המשחקים שלו, מדובר יהיה בחווית VR.

Kingdom Hearts III

קיבלנו הצצה לכמה מהעולמות והדמויות מ-Kingdom Hearts III, ביניהם הרקולס, מפלצות בע"מ וצעצוע של סיפור. המשחק יהיה המשך ישיר ל- Kingdom Hearts 2 ויושק ב-29 בינואר 2019 עבור ה-PS4 וה-Xbox One. סוני תשיק גם קונסולת PS4 ממותגת על המשחק.

Death Stranding

אחד המשחקים המוזרים והביזאריים ביותר מבית קוג'ימה מקבל טריילר נוסף והוא ארוך מאוד. הפעם, מוצגת לראשונה גם הגיימפליי! עדיין, אנחנו לא יודעים יותר מדי על המשחק, מלבד העובדה שהוא יתנהל בעולם פתוח ויכלול תינוק חשוב מאוד.

Nioh 2

סוני הכריזה על משחק המשך למשחק הפעולה- סמוראים המצוין (והקשה) שלה, Nioh. לא הרבה ידוע על העלילה במשחק, אולם נחזור לגלם את הגיבור במשחק הקודם, וויליאם אדאמס.

Spider-Man

אחד המשחקים המצופים ביותר בכיכובו של גיבור העל המפורסם ביותר של Marvel מקבל טריילר גיימפליי נוסף. הטריילר חושף עוד יותר את מערכת הקרב של המשחק, חוש העכביש, התנדנדות על קורים ועוד. כמו כן, הטריילר הציג מספר לא מבוטל של כמה מהנבלים האיקוניים של סדרת הקומיקס. המשחק יושק בלעדית עבור ה-PS4 ב-7 בספטמבר 2018.

Deracine

המפתחת של Bloodborne וסדרת Dark Souls, הלא היא FromSoftware, הציגה משחק חדש עבור ה-PSVR, שבו כנראה נשחק בתור נערה צעירה בבית ספר מבודד, שמצליחה לזמן לעולם רוח רפאים. המטרה במשחק היא להוכיח את הקיום של הישות ולפתח קשרים עם סטודנטים אחרים דרך אינטראקציות.

את האירוע המלא, תוכלו לראות בקישור למטה:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:35 13.06.2018 | MosheAzari123 MosheAzari123

    אמרו מה תאריך היציאה של ??Death Stranding

  2. 2

    09:03 14.06.2018 | רן רביד רן רביד

    עדיין לא.. אבל הוא קיבל חשיפה רצינית בהשוואה לשנים קודמות

  3. 3

    11:00 14.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    קוג'ימה אוהב לקחת את הזמן שלו ... חבל שלא הרבה מפתחים כאלה ובמקום איכות רודפים אחרי כמות בכדי להכניס כמה שיותר כסף.

  4. 4

    16:42 24.06.2018 | Efig Efig

    Ghost of Tsushima , the last of us 2
    נראים מדהים

  5. 5

       | פורסם ע"י