הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של Microsoft

ההכרזות, החשיפות החדשות וכל האירועים ממסיבת העיתונאים של Microsoft

אחד האירועים העמוסים הגיעו לסיומם, אז מה היה שם?

מיקרוסופט סגרה את אחד מאירועי מסיבת העיתונאים הגדולות, בומבסטיות ועמוסות משחקים שראינו בשנים האחרונות. פיל ספסנר (Phil Spencer) עלה לבמה בתחילת האירוע כדי לדבר על החשיבות של קהילת הגיימינג והייחוד שלה והבטיח שנראה כמות גדולה מאוד של משחקים חדשים. הבטיח וקיים. יש לנו הרבה על מה לעבור אז בואו נתחיל:

Halo Infinite

באמת שכל מה שהיינו צריכים הוא טיזר. מיקרוסופט פתחה את האירוע שלה בבאנג עם חשיפה של המשחק הבא בסדרת Halo, שייקרא Halo Infinite. עוד לא קיבלנו פרטים נוספים ואנחנו עדיין מחכים למידע נוסף לגבי המשחק שאמור להיות המשחק השישי בסדרה המרכזית של Halo (על אף שהוא לא קיבל את התואר Halo 6, מה שגורם לי לחשוב שזה משחק מולטיפלייר או Battle Royale ולא משחק רגיל בסדרה). בטריילר ניתן לראות את Master Chief ואת העולם שהוא עומד להיות בו.

Ori and the Will of the Wisps

משחק ההמשך למשחק המצוין, Ori and the Blind Forest, קיבל טריילר ארוך ונהדר שהציג לנו את החידושים במשחקיות וקצת מהדמויות שיהיו בסיפור. המשחק יצא ב-2019 ויהיה זמין לקונסולת הXbox One ומחשבים עם מ"ה של Windows 10, כנראה דרך החנות של מיקרוסופט.

Sekiro: Shadows Die Twice

ההפתעה של האירוע מבחינתי. בטקס פרסי המשחקים של השנה שעברה הופיע טיזר קטן שעמד בסימן Shadows Die Twice, ובעוד שרוב האנשים (גם עבדכם הנאמן) חשבו שמדובר במשחק ההמשך ל-Bloodborne, בסופו של דבר מדובר במשחק שונה לחלוטין של From Software יחד עם Activision כדי להביא משחק חדש בשם Sekiru: Shadows Die Twice שיכלול סיפור חדש שמתקיים ביפן הפאודלית. המשחק יצא בתחילת 2019, ויגיע לPS4, Xbox One ולמחשב האישי.

Fallout 76

טוד הווארד מ-Bethesda עלה לבמה כדי לדבר קצת על שיתוף הפעולה בין Bethesda ל-Microsoft ועל הדרך דיבר גם על המשחק הגדול הבא בסדרת Fallout. הוא ציין כי מדובר במשחק הגדול ביותר אי פעם בסדרה והוא גדול פי 4 מהעולם של Fallout 4. ההצגה שלו הסתיימה בטריילר נכבד שמראה את העולם של המשחק.

Captain Spirit

משחק חדש שמתרחש בעולם של Life is Strange מגיע אלינו בדמות "The Awesome Adventures of Captain Spirit" שלוקח אותנו למסע דרך עולם הדמיון של ילד קטן. לא קיבלנו עוד המון פרטים אבל המשחק הולך להציג לנו את הדינמיקה בין הילד לאביו שמגדל אותו בעצמו אחרי מות אשתו. המשחק חינמי לחלוטין ויצא ב-26 ביוני ויגיע לXbox One, PS4 ולמחשב האישי.

Crackdown 3

טרי קרוז סוף סוף מופיע במשחק משלו עם Crackdown 3. המשחק לא לוקח את עצמו ברצינות, כמו שמשחק עם המון פיצוצים, המון בלגן וסיפור מטורף. המשחק גם סוף סוף מקבל תאריך יציאה בדמות פברואר 2019 ויגיע לXbox One ו-Windows 10.

Nier: Automata

משחק ה-RPG הביזארי, פופולרי ומצוין של Square Enix ו-Platinum Games מגיע לקונסולת הXbox One אחרי שהוא כבר הגיע ל-PS4 ולמחשב האישי יחד עם כל התוכן הנלווה אליו וחבילות ה-DLC שכבר יצאו. המשחק יגיע לקונסולה ב-26 ביוני השנה.

Metro: Exodus

טריילר חדש לMetro Exodus יצא ונתן לנו מבט על העולם העגום והקודר של המשחק. הטריילר צולם כולו בתוך שלב אחד של המשחק והציג את הגרפיקה המדהימה ואת המשחקיות של Metro: Exodus. המשחק צפוי לצאת ב-2019 ולהגיע ל-Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

Kingdom Hearts 3

טריילר נרחב וארוך למשחק ה-RPG המצופה מאוד של Square Enix נחשף והציג את העולמות השונים מהמשחק החדש. העולמות של סרטים כמו Frozen, מפלצות בע"מ, צעצוע של סיפור וTangled נחשפו בנוסף לעולמות החוזרים של הרקולס. למי מכם שתהה, כן – זוהי הפעם הראשונה שהמשחק הזה נוחת בקונסולה של מיקרוסופט. כאמור המשחק צפוי לצאת על ה-Xbox One וה-PS4 ב-29 בינואר.

Sea of Thieves

שתי חבילות DLC חדשות עבור המשחק מבית היוצר של אולפני RARE יגיעו בהמשך השנה. החבילה הראשונה תגיע ביולי ותיקרא Cursed Sails והמשחק השני ייקרא Forsaken Shores ויצא בספטמבר הקרוב.

Battlefield V

טיזר קצר שהציג חלק מהסיפור של המשחק הוצג בפרזנטציה של Microsoft.

Forza Horizon 4

האיטרציה הבאה של משחק המכוניות הפופולרי של מיקרוסופט הוכרז וזה נראה שהמפתחים שמו דגש חזק על עונות השנה המתחלפות ואיך הן משפיעות על המשחק, מכניקת הדיבור המהיר של המשחק שמאפשרת לתקשר וליצור חברויות וקבוצות בקלות, העובדה כולם משחקים ביחד באותו הזמן והאירועים השונים שכל הקהילה יכולה להשתתף בהם. המשחק יוצא ב-2 באוקטובר ל-Xbox One ו-Windows 10.

We Happy Few

משחק ההישרדות/הרפתקה שהוכרז לפני כמה שנים, We Happy Few, הוצג בעזרת טריילר ארוך שהציג לנו עוד טיפה מהדמויות השונות במשחק ומידע על העולם של המשחק. המשחק יצא רשמית ב-10 באוגוסט השנה, ויגיע לקונסולות ה-Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

PUBG

טריילר למשחק ה-Battle Royale שפחות או יותר התחיל הכל. הטריילר מציג את המפות החדשות שעומדות להגיע למשחק, כשאחת מגיעה הקיץ ונראית כמו מפה על אי טרופי והשנייה מגיעה בחורף הבא ובהתאם נראית כמו מפה חורפית מאוד. בנוסף החברה הציגה את מצב המשחק War Mode.

Tales of Vesperia: Definitive Edition

הגרסה המיוחדת של Tales of Vesperia הוכרזה באירוע של מיקרוסופט. המשחק, Tales of Vesperia: Definitive Edition לא הגיע למערב עד היום ועכשיו הוא יגיע לקונסולות ה-Xbox One, PS4, Nintendo Switch ולמחשב האישי בחורף הבא.

The Division 2

קיבלנו טריילר וסרטון משחקיות ארוך ואינטנסיבי עבור משחק ההמשך של משחק האקשן משנת 2016. הטריילר הציג לנו את האפשרויות השונות לשחק ביחד, היכולות השונות של השחקנים והבנה קטנה של העולם והסיפור של המשחק השני. המשחק צפוי לצאת ב-15 במרץ 2019 לקונסולות ה-PS4, Xbox One ולמחשב האישי.

Game Pass Fast Start

מיקרוסופט לקחה קצת זמן כדי לדבר על שירות הGame Pass שלה ועל כמות השיפורים שהיא עושה כדי לדאוג לכך שגיימרים יקבלו את השירות הטוב ביותר. בין השיפורים הוכרז גם שירות הFast Start שמאפשר גישה מהירה עד פי שניים למשחקים השונים בשירות. עוד נמסר כי משחקים שונים שהוצגו באירוע יהיו זמינים בשירות ביום היציאה של המשחקים. בנוסף משחקים כמו The Division ו- The Elder Scrolls Online כבר זמינים בשירות.

מיד לאחר מכן מיקרוסופט הפציצה עם רשימת משחקים קטנים יותר שצפויים לצאת על הקונסולה שלה במסגרת שירות הGame Pass. מתוך המשחקים האלה אפשר לדלות משחקים כמו Dead Cells המצוין, Sable שנראה לא רע בכלל, Afterparty של היוצרים של Oxenfree ועוד.

Shadow of the Tomb Raider

טריילר ארוך ומושקע הוצג עבור משחק האקשן החדש בסדרת המשחקים של Tomb Raider והוא הציג את Lara Croft כשהיא כנראה גורמת לאסון בקנה מידה גלובלי וצריכה להתמודד עם סכנות רבות, בין אם מדובר בבני אדם אחרים או איתני הטבע. המשחק יגיע למחשב האישי, Xbox One ולPS4 ב-14 בספטמבר השנה.

Session

זה אולי לא Skate 4 אבל Session, משחק הסקייטבורדינג החדש שהוכרז באירוע, עדיין נראה מצוין. המשחק לא קיבל תאריך יציאה ולא ראינו יותר מידי סרטוני משחקיות של המשחק אבל מה שראינו כן היה מעניין מספיק כדי ליצור אצלי רצון לראות עוד מהמשחק. אנחנו כן יודעים שהמשחק צפוי לצאת בסוף 2018, למרות ששוב, לא קיבלנו תאריך יציאה מוגדר.

Black Desert

משחק ה-MMO הפופולרי, Black Desert, מגיע לקונסולת הXbox One, כשהבטא של המשחק תתחיל בסתיו הקרוב. המשחק שכבר יצא על המחשב האישי ב2016 זכה לפופולריות אדירה תודות למשחקיות שלו והעולם הרחב שהוא נותן לשחקנים לחקור. ב2017, המפתחים בPearl Abyss הכריזו שהם רוצים שהמשחק יגיע לקונסולות והנה שחקני הXbox יכולים כבר להתכונן ל-Beta של המשחק.

Devil May Cry 5

מוכנים לקצת אקשן? מיקרוסופט קיבלה את הכבוד של הכרזת המשחק הבא בסדרת Devil May Cry באירוע שלה והמשחק נראה כאוטי, מפוצץ באקשן ובסטייל, בדיוק כמו שמשחק שנושא את השם Devil May Cry אמור להיות. המשחק רואה את שובו של נירו מ-Devil May Cry 4 בנוסף לחזרה של הדמות האהובה של דנטה. המשחק יגיע באביב של 2019 לקונסולות ה-Xbox One ו-PS4

Cuphead DLC

תוכן חדש להורדה עבור משחק הפלטפורמה הברוטאלי Cuphead מגיע בהמשך השנה ויכלול בוסים חדשים, שלבים חדשים ודמות חדשה שיהיה אפשר לשחק איתה. התוכן החדש להורדה יגיע ב-2019.

Tunic

משחק שפותח ע"י בן אדם אחד, Tunic הוא משחק הרפתקה שבו נשחק שועל שיוצא למסע ברחבי העולם במשחק בסגנון של Legend of Zelda שמתנהל במבט איזומטרי. המשחק יגיע  לקונסולת ה-Xbox One וWindows 10 כשתאריך יציאה לא נחשף.

Jump Force

חברת Bandai Namco חשפה טריילר חדש עבור משחק הBrawler החדש שלה שיכלול דמויות מכל רחבי העולם של Jump. תתכוננו למפגש בין גוקו מדרגון בול, מונקי די לופי מוואן פיס ונארוטו בשנה הבאה, כשהמשחק יגיע ל-Xbox One ו-PS4.

Dying Light 2

נחשף משחק ההמשך למשחק ההישרדות/אימה/פארקור (כן אני יודע שזה טיפה מוזר, אבל זה עובד תסמכו עליי) משנת 2015. המשחק, Dying Light 2, הולך להרחיב את העולם של המשחק הראשון ולהוסיף אופציה להחליט החלטות שישפיעו על העולם מסביבכם וייקחו את הסיפור למקומות שונים. המשחק צפוי לצאת על קונסולות הXbox One, PS4 והמחשב האישי.

Battletoads

הכרזה סופר משעשעת על משחק חדש בסדרת Battletoads שיגיע  לקונסולת הXbox One, בשנה הבאה ויאפשר משחק עם עוד שני חברים באופן לוקאלי.

Just Cause 4

טריילר חשיפה ל-Just Cause 4 נחשף ומציג לנו את המשחקיות המשוגעת של המשחק מלאת פיצוצים, אקשן וכאוס. המשחק יצא ב4 בדצמבר ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי, והוא יחזיר לקדמת הבמה את ריקו רודריגז.

Gears Pop, Gears Tactics

שני משחקי ספין-אוף בסדרת Gears of War מגיעים אלינו בקרוב. הראשון, Gears Pop מציג שיתוף פעולה בין מיקרוסופט וחברת הבובות Funko במטרה ליצור משחק מובייל חמוד בנושא Gears of War. המשחק השני הוא משחק טקטיקה שיכלול סיפור משלו ומשחקיות שונה לגמרי ממה שאנחנו רגילים. שני המשחקים יגיעו בשנה הבאה.

Gears of War 5

קשור לשני המשחקים הקודמים, אבל היה חייב לקבל מקום משלו: אולי היינו צריכים ללכת בדרך הארוכה, אבל בסופו של דבר מיקרוסופט גם הכריזה שהיא עובדת על משחק חדש בסדרת Gears of War, שיגיע ב-2019. המשחק, Gears of War 5, יעקוב אחרי הגיבורים האהובים עלינו, מרקוס פיניקס, קייט דיאז ועוד, כשהם חוזרים להילחם בצבא ה-Locusts שמאיים על האנושות בכדה"א.

Cyberpunk 2077

מה שכולם חיכו לו, טריילר למשחק החדש של CD Projekt RED, לא קיבלנו יותר מידי מידע או משחקיות, אבל ראינו קצת את העולם של המשחק ואת מי שאני מניח שיתפקד כדמות הראשית של המשחק. עוד אין תאריך יציאה רשמי למשחק.

ועוד כמה חדשות מהאירוע שהם לא חשיפות של משחקים...:

- מיקרוסופט צירפה תחתיה לא פחות מחמישה אולפני משחקים עצמאיים חדשים! לקהילה באופן כללי זה נהדר כי נוכל לראות יותר משחקים נהדרים בעזרת התקציב שמיקרוסופט יכולה לספק לאותם האולפנים ולשחקני Xbox זה אפילו יותר טוב כי כנראה שיתחילו לצאת משחקים בלעדיים בתדירות יותר גבוהה.

-  מיקרוסופט כבר התחילו לעבוד על ה-Xbox הבא. בדומה לסוני, גם במיקרוסופט מבינים שאנחנו נמצאים כבר בסוף הדור הנוכחי ובעוד שנינטנדו הלכה לכיוון שונה לחלוטין, זה נראה שמיקרוסופט הולכת בכל הכוח על קונסולה חדשה שתהמם אותנו מבחינה גרפית, בדומה ליריבה הישירה שלה, סוני.

בנימה אישית, זאת הייתה אחת ממסיבות העיתונאים הגדולות, נהדרות וכיפיות ביותר מהשנים האחרונות שהציגו לנו הרבה משחקים יפים וטובים. את האירוע המלא תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:51 11.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    משעמם ...

  2. 2

    02:53 12.06.2018 | bar1210 bar1210

    כתבה מעולה כרגיל, יש הרגבה למה לצפות (כבר שחכתי ש DMC קיים..)

  3. 3

       | פורסם ע"י