הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של EA

Anthem, Battlefield V Battle Royale וכמובן, ספורט

כל ההכרזות, הטריילרים והחשיפות מהאירוע של EA!

E3 2018 יצאה רשמית לדרך עם מסיבת העיתונאים הראשונה של חברת EA. מסיבת העיתונאים הזו עומדת בצל הפארסה של Star Wars: Battlefront 2 וממש אחרי ההכרזה על המשחק הבא בסדרת משחקי היריות של Battlefield. אז מה היה לנו באירוע? הנה הסיכום שלו:

Battlefield V

האירוע נפתח עם עוד מידע לגבי משחק היריות הבא בסדרת Battlefield, בדגש ממש חזק על מכניקות ההרס שחוזרות גדולות מאי פעם למשחק ועל מצב המולטיפלייר של המשחק עם כל מיני שיפורים שיש בו. הפרזנטציה של המשחק גם הציגה טריילר חדש והסתיימה עם חשיפה שהמשחק יכיל מצב Battle Royale כיאה לטרנד המשחקים החולף.

FIFA 19

האיטרציה הבאה בסדרת משחקי הכדורגל של EA, FIFA 19, נחשפה יחד עם מה שהוא בתכל'ס "הרכש" החדש והמשמעותי ביותר של המשחק – רישיונות ליגת האלופות, שעד כה היו בלעדיים לקונאמי ולמשחק הכדורגל שלה, Pro Evolution Soccer. המשחק צפוי לצאת ב-28 בספטמבר ויגיע לכל הקונסולות השונות (גרסת ה-Switch, כמו FIFA 18, לא תקבל את מצב המשחק של The Journey, אבל יש גם סיבה לאופטימיות לגבי הגרסה הזו). בנוסף, FIFA 18 מקבלת גרסת ניסיון שתאפשר לאנשים לשחק על ה-PS4 וה-Xbox One במצב המשחק החדש של המונדיאל.

EA Origin Access Premier

ולפינה הישראלית – המנכ"ל של EA הציג את הכיוון החדש שהחברה הולכת אליו עם שירות סטרימינג חדש למשחקים שכדי לממש אותו היא נעזרת בחברה מישראל (הרכש האחרון של EA). השירות יעלה 15 דולר בחודש או 100 דולר לשנה ויאפשר לשחקנים גישה מוקדמת ולשחק משחקים ישירות מהשרתים השונים של EA, כן גם החדשים ביותר כמו Anthem. השירות ייתן גם גישה ישירה לכספת המשחקים של EA Origin ולמשחקים כמו Battlefield 1 ו-Need for Speed. השירות המיוחד יהיה זמין כבר הקיץ וכנראה שבנוסף לסטרימינג גם יאפשר גישה ישירה למשחקים להורדה. אני לא בעד הרעיון הזה, אבל בהתחשב בעובדה שגם חברות נוספות חושבות שזה הכיוון שגיימינג הולך אליו (יוביסופט העירו על זה לאחרונה), נראה שנצטרך לראות איך זה יתממש לפני שנוכל לדבר על זה לעומק.

Star Wars: Jedi Fallen Order

ראיון קצר עם מנכ"ל חברת Respawn חשף משחק Star Wars חדש שאין לנו שום מידע עליו חוץ מהשם שלו ואיפה הוא מתנהל. המשחק יתנהל בין הסרטים השלישי והרביעי (כרונולוגית) בזמנים בהם "הג'דאים נרדפים". המשחק ייקרא Star Wars: Jedi Fallen Order ויצא ככל הנראה בתקופת החגים של 2019.

Star Wars: Battlefront 2 DLC

תוכן חדש להורדה נחשף באירוע מסיבת העיתונאים שהתחילה כמובן בסוג של התנצלות על "ההתחלה הקשה" שהייתה למשחק ועל השינוי המוחלט שהמשחק עשה. המשחק הולך לקבל דמויות מסדרת Clone Wars (סוף סוף, גנרל גריבוס) ומפה חדשה שאמורה להיות "המפה הגדולה ביותר" שתהייה במשחקי Battlefront אי פעם.

Unravel Two

ללא ספק ההכרזה המפתיעה של האירוע: EA הציגה את משחק ההמשך לUnravel שיכלול אופציה לשחק עם חבר בכל המשחק (למרות שאין אופציה לשחק עם חבר ברשת, אלא רק באופן מקומי), והראו דמו שמדגיש את אפשרויות המשחק בצוות. לאחר סיום הפרזנטציה וטריילר קטן, עלה נציג של EA והכריז שהמשחק גמור וזמין להורדה עכשיו על המחשב האישי, PS4 ו-Xbox One.

Sea of Solitude

אחרי ההכרזה הזו קיבלנו הצצה למשחק חדש במסגרת פרויקט EA Originals שהביא לנו את No Way Out. המשחק הבא ייקרא Sea of Solitude שמגיע אלינו מסטודיו בברלין בשם Jo-Mei (יו-מאי). את המשחק הציגה אחת הכותבות של המשחק, שנראתה נרגשת מאוד (משהו שאני תמיד נהנה לראות אצל מפתחים). המשחק יתנהל בסוג של עיר שחלקה הגדול נמצא מתחת למים והנושא המרכזי שלו הוא בני אדם שהופכים למפלצות (בין אם רגשית או מילולית, לא ברור).

המשחק יגיע בשנה הבאה למחשב האישי, PS4 ו-Xbox One

NBA Live 19 + Madden NFL 19

משחקי ספורט כמובן! EA ממשיכה לשים את הכסף שלה על שתי סדרות משחקי הכדורסל והפוטבול האמריקאי עם המשחקים הבאים שלה. NBA Live 19 ימשיך לשים דגש על אינדיווידואליות ומחזיר את מצב המשחק של The One, שהפעם כנראה יאפשר גם להכין קבוצה ביחד עם חברים. המשחק צפוי לצאת ב-7 בספטמבר השנה. Madden NFL 19 קיבל מעט פחות אהבה משנה שעברה כשאלוף המשחק הקודם ושחקן NFL עלו לבמה לדבר על המשחק שיצא ב-10 באוגוסט. שני המשחקים יגיעו ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי (פעם ראשונה עבור Madden NFL מאז 2007(.

Command and Conquer: Rivals

משחק חדש בסדרת משחקי האסטרטגיה של Command and Conquer נחשף. המשחק נקרא Command and Conquer: Rivals ובאופן מפתיע מדובר במשחק מובייל שיצא לאנדרואיד ולמערכות הiOS. המשחק יאפשר לשחקנים לשחק 1 מול 1 עם חברים או אנשים ברשת במטרה להרוס את הבסיס של היריב בעזרת טילים שנמצאים במרכז המפה. משתמשי אנדרואיד יכולים כבר עכשיו להוריד את גרסת ה-Pre-Alpha.

Anthem

את האירוע סיימה EA עם המון פרטים לגבי Anthem, משחק המולטיפלייר החדש של Bioware, כשאנחנו מקבלים טריילר נוסף למשחק ודמו משחקיות. את הפרטים האלה הציגו כמה אנשים מ-Bioware, שדיברו על המשחק יחסית באריכות. המשחק ישלב אלמנטים של שחקן יחיד בנוסף לכך שהוא יאפשר לכם לשחק עם חברים בעזרת עיר הבסיס שלכם שאליה אתם חוזרים לבד, הוצגו עוד חליפות משחק שונות שנותנות יכולות חדשות כמו ריחוף או מהירות אדירה ובנוסף גם הייתה התייחסות לנושא ה-Loot Boxes.

האנשים בפאנל טענו כי במשחק לא יהיו Loot Boxes, אתם תדעו בדיוק מה אתם קונים כשאתם קונים אותו ובנוסף, יש רק דברים קוסמטיים שאפשר לקנות שלא משפיעים על המשחקיות בשום צורה (Pay to Win).

את מסיבת העיתונאים המלאה תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:40 10.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    איכס BF V נראה על הפרצוף וממוחזר. נראה כמו RESKIN של BF1. הנה משחקיות מולטי שלמי שיש לו ספקות:

  2. 2

    19:45 10.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    הנה עוד:

  3. 3

       | פורסם ע"י