הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של Ubisoft

Assassin’s Creed? Just Dance? בואו נראה מה הכינו לנו ב-Ubisoft לכבוד E3

כל ההכרזות מהאירוע של Ubisoft

אירוע מסיבת העיתונאים של Ubisoft, יוצרת סדרות המשחקים של Assassin’s Creed, Splinter Cell ועוד משחקים רבים וטובים אירחה את מסיבת העיתונאים השנתית שלה באירוע E3. יש משחקים שאנחנו כבר יודעים שאמורים להגיע כמו The Division 2 ואפילו משחק חדש בסדרת Assassin’s Creed. אז מה החברה הצרפתית הציגה? בואו נבדוק:

Just Dance 2019

זה לא יהיה האירוע של Ubisoft בלי רקדנים שזזים ממקום למקום ושורפים את הבמה. המופע הפעם הגיע בחסות דוב הפנדה הענק שתוכלו לראות כאן למטה ותזמורת החצוצרות והתופים שלו שהציגו חלק מהשירים שיהיה ניתן לרקוד לצליליהם במשחק החדש בסדרה. המשחק יגיע באוקטובר השנה.

אני מאוכזב שלא היו רקדני מורטל קומבט.

Beyond Good and Evil 2

טריילר חדש למשחק המצופה מאוד של Ubisoft. המשחק הציג עוד דמויות שיופיעו במשחק בדגש על הצוות של ספינת החלל ועל מי שהיא כנראה היריבה שלנו במשחק – לא פחות מג'ייד, גיבורת המשחק הראשון, בגרסה הצעירה שלה (כיאה למשחק שמתפקד כפריקוול למשחק הראשון). בנוסף לטריילר הוצג סרטון משחקיות של גרסת הPre-Alpha- של המשחק שיהיה אפשר לשחק לבד או עם חברים. היוצרים של המשחק יצרו קשר עם חברת HITRECORD כדי לאפשר לאנשים ברחבי העולם לעזור ביצירת המשחק ע"י יצירת פריטי אמנות למשחק, שירים ומוזיקה ועוד.

Rainbow Six: Siege

אחד ממנהלי קהילת המשחק עלה כדי לספר על ההתפתחות של המשחק ועל כמות השחקנים ששיחקו במשחק שעלתה על 35 מיליון אנשים. בנוסף הוכרזו שלושה אירועי Esports של Rainbow Six שיתקיימו בפריז, ברזיל ולבסוף במונטריאול. בנוסף, Ubisoft הציגה טריילר לסרט דוקומנטרי שהיא יצרה על המשחק והסצנה התחרותית שלו שיצא באוגוסט השנה.

Trials Rising

המשחק הבא בסדרת משחקי המירוצים המשוגעת של Ubisoft הוכרז והוא נראה משוגע ונהדר כמו שאר המשחקים בסדרה. המשחק ישים דגש על תחרותיות ועל קהילת השחקנים שלו וכיאה למשחק כזה, יזכה לגרסת בטא סגורה למשחק שתצא בהמשך השנה. המשחק יצא בפברואר 2019 לקונסולות ה-PS4, Xbox One, המחשב האישי ולראשונה בסדרה, המשחק יוצא גם ל-Nintendo Switch.

The Division 2

המשחק יושק ב-15 במרץ, 2019 לקונסולות הPS4-, Xbox One ולמחשב האישי ויכלול אפשרות לשחק עם עוד שבעה חברים נוספים במצב משחק של Raid שייתן לשחקנים קצת יותר אתגר. המשחק גם יכלול שלושה פרקים חדשים (תוכן להורדה) שיגיעו במהלך השנה הראשונה של המשחק ויהיו חינמיים.

Mario + Rabbids: Kingdom Battle DLC

המפתח הראשי של המשחק עלה לבמה כדי לדבר על כמה שהוא שמח על הפידבק שהמשחק קיבל והיציאה של חבילת ההורדה החדשה של המשחק, שתכלול בתוכה דמויות חדשות בצורת דונקי קונג וראביד קראנקי קונג, מפות, עולמות חדשים ועוד הפתעות. החבילה תגיע ב-26 ביוני (או ב-25 ביוני אם קניתם את ה-Season Pass). את כל ההכרזה והטריילר ליוו גרנט קירקהופ, המפיק המוזיקלי של המשחק יחד עם להקת Critical Hit.

Skull & Bones

טריילר חדש למשחק הפיראטים של Ubisoft הוצג והוא שם דגש על העולם של המשחק והמיקום של הסיפור: האוקיינוס ההודי. טריילר נוסף הציג חלק מהמכניקות השונות שהמשחק יספק כמו בסיס אישי שנקרא "The Hideout" שיאפשר לכם לכוונן את הספינה שלכם מבחינת נשקים, מראה ועוד. המשחקיות של Skull & Bones מזכירה מאוד את מה שהוא לפי דעת רבים החלק הטוב ביותר של המשחק Assassin’s Creed 4: Black Flag שהוא קרבות הפיראטים וציד הספינות. המשחק יאפשר לכם לשחק עם חברים שיוכלו לעזור לכם בעת צרה או אפילו לבגוד בכם. המשחק יגיע בשנה הבאה.

Transference

המשחק שהוצג לראשונה בשנה שעברה באירוע E3 מקבל חשיפה גדולה מאוד, כשאנחנו מקבלים טריילר נרחב למשחק שיגיע לקונסולות הרגילות וגם לVR-. המשחק הוא שילוב בין סרט למשחק מחשב והוא מותחן פסיכולוגי שעוקב אחרי משפחה והסודות שלה. המשחק יגיע בסתיו השנה.

Starlink: Battle for Atlas

סרטון שמציג את הסיפור של המשחק שהוצג בE3- של שנה שעברה יחד עם המשחקיות שכוללת שימוש בבובות של חלליות שאפשר להתאים אישית ולהשפיע על המשחק עצמו, בדומה לבובות ה-Amiibo של נינטנדו. כשאם כבר הזכרנו את החברה, Fox McCloud מסדרת משחקי Star Fox יופיע במשחק יחד עם הצוות שלו, באחד משיתופי הפעולה הנהדרים ביותר שראיתי משתי חברות כבר הרבה זמן. המשחק יגיע ב-16 באוקטובר לכל הקונסולות השונות.

For Honor: Marching Fire

טריילר חדש מציג את הקבוצה החדשה שמצטרפת ל-For Honor: ארבעה לוחמים שמגיעים הישר מסין. באותו העדכון גם יגיע מצב המשחק החדש שנקרא Breach בו ארבעה שחקנים ילחמו מול ארבעה אחרים במטרה לכבוש טירה מיריביהם שיצטרכו להגן עליה. העדכון נקרא Marching Fire ויגיע ב-16 באוקטובר 2018. בנוסף, המשחק בגרסת המחשב האישי יהיה זמין להורדה בשבוע הקרוב בחינם לחלוטין.

The Crew 2

משחק ההמשך למשחק המירוצים של Ubisoft מ-2014 מקבל גרסת בטא פתוחה שתהייה זמינה ממש אחרי אירועי E3 הקרובים ב-21 ביוני.

Assassin’s Creed Odyssey

שנה אחרי היציאה של המשחק הקודם בסדרה, Assassin’s Creed Origins שהתנהל במצרים, Ubisoft חושפת את המשחק הבא בסדרה, Assassin’s Creed Odyssey. המשחק הולך להתקיים ביוון העתיקה, ויאפשר לבחור את הדמות שאתם רוצים לשחק בהמשך המשחק: אלכסיוס, או קסנדה. המשחק הציג את אחד מהנשקים החזקים שיהיו לכם במשחק, החנית של ליאונידס (מלך ספרטה האגדי) ופגישה עם דמות מרכזית מהעולם של יוון העתיקה, הפילוסוף סוקראטס שמציג לנו את מערכת השיחות במשחק שמאפשרת לנו לבחור מה לומר ומתי. בנוסף סרטון משחקיות שלם נחשף ומראה לנו את העולם היפהפה של יוון העתיקה ואת מכניקות הלחימה במשחק, בנוסף לעץ היכולות השונות וניהול התלבושת של הדמות שלכם. המשחק יוצא ב-5 באוקטובר.

תוכלו לצפות באירוע המלא כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:54 12.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    AC החדש נראה מדהים אבל קשה לקרוא לזה משחק חדש זה יותר כמו DLC ל-ORIGINS מכיוון שהרבה מאוד ממנו ממוחזר מהמשחק הקודם אפילו חלק מהאנימציות, העיט, התפריטים וה-HUD. מצד שני ORIGINS הוא משחק מדהים אז אין לי בעיה עם זה. יש רק משהו אחד שאני לא ממש מבין.
    באוריג'נס מסופר על תחילת אחוות המתנקשים והמשחק מתרחש בתקופה של יוליוס קיסר וקלאופטרה שזה בערך 40-50 שנה לפני הספירה.
    המשחק החדש מתרחש באמצע המאה ה-5 לפני הספירה כמעט 500 שנה לפני האירועים של אוריג'נס אז איך זה הגיוני שהיו שם מתנקשים מהאחווה אם הם עוד לא היו קיימים אז? משהו פה לא ממש מסתדר לי ...

  2. 2

    12:47 12.06.2018 | nightfalleye nightfalleye

    היה המון זמן של שקט באתר היה שווה לחכות לסיכומים

    תודה רבה.

  3. 3

       | פורסם ע"י