הרשמה

E3 2018: סיכום מסיבת העיתונאים של Bethesda

Fallout, The Elder Scrolls, Rage ומוזיקת רוק

כל ההכרזות, והטריילרים מהאירוע של Bethesda

היום ב-4 וחצי לפנות בוקר התקיימה מסיבת העיתונאים של חברת Bethesda במסגרת אירועי E3 של שנת 2018. כמובן שאנחנו מצפים לראות חדשות נוספות על משחק הFallout החדש, אבל גם מקווים לחדשות לגבי DOOM 2, ואולי גם The Elder Scrolls VI. אז האם היה שווה לישון 3 וחצי שעות כדי לצפות באירוע? אני בהחלט מקווה שכן.

Rage 2

הפרזנטציה נפתחה בסערה עם מופע רוק. הלהקה על הבמה ביצעה שיר מהמשחק ולאחר מכן עלו המפתחים והציגו סרטון משחקיות ארוך כשבתוכו גם הייתה הכרזה על גרסת האספנים של המשחק שתכלול ראש של דמות מהמשחק. המשחק צפוי לצאת ב-2019.

The Elder Scrolls: Legends

משחק הקלפים של Bethesda יקבל עדכונים נוספים ממש בקרוב, שינוי במראה כדי להראות טוב יותר ובנוסף לפלטפורמות שהוא כבר מופיע בהן, יגיע גם ל-PS4 ול-Nintendo Switch.

The Elder Scrolls Online: Summerset

עדכון חדש מגיע למשחק ה-MMO של Bethesda המבוסס על העולם של The Elder Scrolls.  במסגרת העדכון, Bethesda מביאה לשחקניה שתי חבילות DLC שונות: הראשונה נקראת Wolfhunter ותכיל מבוך חדש עם אנשי זאב, והשנייה, Murkmire, תביא סיפור חדש לעולם המשחק.

DOOM Eternal

נחשף DOOM 2 או בשמו האמיתי, DOOM Eternal. המשחק הוא משחק המשך ישיר למשחק הקודם ויכיל יותר שדים, יותר אקשן ויתרחש בכדור הארץ אם הבנתי נכון את המציגים. המשחק יוצג רשמית באירוע QuakeCon שיתקיים באוגוסט.

Quake Champions

מידע נוסף נחשף על משחק היריות התחרותי של Bethesda, בין היתר על כך שהמשחק של id Software יקבל שבוע חינם בין ה-10 ל-17 ביוני כשמי שיתחבר בתקופה הזו ויוריד את המשחק דרך ה-Launcher של Bethesda יזכה לשחק את המשחק גם אחרי השבוע הזה.

Prey: Mooncrash

משחק האימה של Bethesda מקבל DLC חדש שיציג מצב משחק חדש שיתנהל על הירח וממה שזה נראה יתנהל כמו סוג של Roguelike בו שחקנים ישחקו שוב ושוב כשהשינויים שעשו והדברים שביצעתם ימשיכו איתכם מריצה אחת של המשחק לאחרת. בנוסף גם יגיעו עדכון גדול שיוסיף מצב משחק של New Game+, מצב משחק בו שחקן אחד שהוא Mimic (היצורים מהמשחק שיכולים לשנות צורה) צריך לנצח חמישה אחרים שצדים אותו. עוד הוכרז כי יגיע מצב משחק מיוחד ל-VR.

Wolfenstein: Youngblood

משחק ההמשך ל-Wolfenstein 2 כבר נחשף והגיבורות החדשות בו הן הבנות התאומות של B.J. Blazkowicz, גיבור משחקי Wolfenstein. כיאה למשחק עם שתי דמויות ראשיות, יהיה אפשר לשחק במשחק במצב Co-op, למרות שלא קיבלנו מידע לגבי האם ניתן לשחק בCo-op ברשת או לא. המשחק צפוי לצאת בשנה הבאה.

Fallout 76

המון פרטים על Fallout 76 נחשפו באירוע של Bethesda כשהראשון מביניהם הוא העובדה שהמשחק יתנהל עם אנשים אחרים ברשת ויהיה כולו אונליין. המשחק יתפקד כסוג של משחק היברידי בין MMO למשחק שמונע ע"י סיפור ויאפשר לכם לשחק עם או נגד שחקנים אחרים ברשת. המשחק גם יכיל בתוכו באופן לא קונבנציונאלי טילים גרעיניים שניתן לשלוט בהם, לשגר אותם או פשוט לאיים שיש לכם אותם במטרה להשפיע על המשחק והעולם כולו. המשחק יאפשר בנייה של מבנים מסוימים בטבע כמו במשחק הקודם רק שהם אפשר לקחת אותם ממקום למקום ולבנות אותם בכל מקום. בהמשך למסורת שנקבעה ע"י Fallout 4, גם המשחק הזה יגיע אלינו ממש בקרוב: ב-14 בנובמבר וכיאה למשחק שמשוחק ברשת תתקיים תקופת בטא (או B.E.T.A, קיצור של Break it Early Test Application) שאפשר להירשם אליה באתר של Bethesda (אגב, האתר כבר קרס כתוצאה מכמות הפניות).

המשחק גם יקבל גרסה מיוחדת שנקראת Power Armor Edition ותיתן לקונים שלה מפה של האזור שגם זוהרת בחושך, ורפליקה של הקסדה של חליפת הPower Armor האייקונית.

The Elder Scrolls Blades

משחק מובייל חדש של The Elder Scrolls שיביא את העולם של המשחק למסך הקטן שלכם. המשחק ינצל את היכולות של מסך הטלפון שלכם כדי לחקור מבוכים שונים, לבקר בערים, להילחם מול אנשים אחרים ועוד. את המשחק יהיה אפשר לשחק גם במצב Portrait (או מצב מאונך פשוט) כדי ש"תוכלו לשחק בזה גם בפגישות בעבודה ולא ידעו שאתם משחקים" כשאת החוויה הזו  Bethesda רוצים להביא גם לקונסולות השונות ולמחשב האישי בין אם בגרסה הרגילה או בגרסת VR.

Starfield

חשבתם שנגמר? לא לא לא. חברת Bethesda שמה סוף לשמועות והיא מכריזה על מה שעד עכשיו היה רק בגדר שמועות: היא עובדת על משחק חדש לגמרי שמתנהל בחלל ונקרא Starfield. המשחק יהיה ה-IP הראשון של Bethesda מזה 25 שנה(!) והערכתי היא שהמשחק יגיע כבר לדור הבא של הקונסולות.

The Elder Scrolls VI

אה, גם זה היה כאן. משחק בסדרה צדדית ושולית של Bethesda שמאשרת שקיים משחק שישי ושהוא בדרך – לא חושב שלמישהו יהיה אכפת כמובן.

עוד הכרזות קטנות יותר ואירועים נוספים:

משחק המובייל וה-Xbox, Fallout Shelter המצוין מגיע גם לקונסולות ה-NIntendo Switch וה-PS4. זמין כבר עכשיו להורדה.

החברה צחקה קצת על עצמה בכך שהיא "הכריזה" על Skyrim עבור ה-Amazon Alexa, בעזרת מייקל קי

זהו, אלו היו ההכרזות מהאירוע הגדול של החברה. את האירוע כולו תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:56 12.06.2018 | WarFox89 WarFox89

    סיקורים מצוינים דרך אגב. אני מאוד מודה לך על הסיקור הרחב של כל המסיבות ב- E3. כל הכבוד.

  2. 2

    02:03 14.06.2018 | Big Danny K Big Danny K

    מי שמזמין את המשחק מהאתר של בת'סדה מקבל 'כרטיס כניסה' לבטא
    הייתי מזמין אבל אני לא יודע אם זה עותק פיזי או דיגיטלי...

  3. 3

       | פורסם ע"י