הרשמה

צפו: סרטון השוואה של Dragon Ball FighterZ בין גרסאות ה-PS4 וה-Switch

שתי הגרסאות רצות ב-FullHD וב-60 פריימים לשנייה

עוד אין תאריך יציאה רשמי למשחק במערב, אבל ניתן לצפות לספטמבר

לאלו מכם שמצמצו בזמן אירוע E3 של נינטנדו השנה אולי פספסתם את ההכרזה על הגעת המשחק Dragon Ball FighterZ לקונסולת ה-Nintendo Switch הניידת. משחק הלחימה הפנומנלי של Bandai Namco ו-Arc System Works זוכה לגרסה על המכשיר הצנוע של החברה היפנית ובעוד שלא קיבלנו תאריך יציאה רשמי, ביפן המשחק צפוי לצאת בספטמבר הקרוב, כך שאנחנו יכולים לצפות למשחק באותו הזמן.

בנתיים, ערוץ היוטיוב של Nintendo World Report פרסם השוואה בין גרסת ה-Switch של המשחק לגרסה אחרת – גרסת ה-PS4. בשתי הקונסולות המשחק רץ ברזולוציה של 1080p (במצב נייח על ה-Switch), ובביצועים של 60 פריימים לשנייה. זה נראה שלמעט זמני טעינה מעט ארוכים יותר (שום דבר דרמטי) וקצת אפקטים שנעלמו בכניסות של שחקנים שונים המשחק נראה זהה לגרסאות האחרות מה שאומר ששחקני נינטנדו הולכים לקבל את משחק הלחימה המצוין כמו שהוא.

בעוד הזדמנות נחשף כי שתי הדמויות שאפשר לפתוח במשחק, גוקו ווג'יטה בגרסאות הסופר סאייה כחול שלהם יוכלו להיפתח מוקדם יותר מהרגיל, למרות שלא נמסר עוד מידע לגבי מה זה אומר ונצטרך לחכות לגרסה המלאה כדי לגלות.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:40 25.06.2018 | 50smet 50smet

    עדיין לא מבין איך קונסולה שיצאה ב2016 לא מסוגלת להתעלות על קונסולה מ2013...
    היום זה לא מפריע והגרפיקה בסוויץ' בהחלט מספקת אבל ברגע שיצא הPS5, הסוויץ' עלולה להישאר מאחור

  2. 2

    15:10 25.06.2018 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    הרעיון של הסוויץ' הוא מאוד פשוט:

    אנחנו מוותרים על היכולת להריץ כמויות אדירות של פיקסלים כמו הקונסולות של מיקרוסופט וסוני ובכך בתכל'ס יוצאות מהמירוץ של "הקונסולה החזקה ביותר". מה שהיא כן עושה, ועושה טוב מאוד, זה לספק חווית AAA מספקת (ולעיתים אפילו הרבה יותר ממספקת - ע"ע Super Mario Odyssey וכמובן Breath of the Wild) בקונסולה ניידת.

    זה לא שקונסולה שיצאה ב2017 (מרץ 2017), לא יכולה להתעלות על קונסולה מ2013, אם נינטנדו הייתה משקיעה זמן בנתיב הזה אני בטוח שהשילוב שלה עם Nvidia היה מוביל לקונסולה טובה בהרבה מבחינה גרפית, זה פשוט שהקונסולה הזו נועדה לפתוח נתח שוק אחר שסוני ומיקרוסופט הזניחו ועכשיו רואים את הסוויץ' אוכל בקצב היסטרי: אנשים שאין להם זמן/פנאי/יכולת (בין אם בגלל קרבות על הטלוויזיה עם המשפחה או סיבה אחרת) לשבת מול מסך ולשחק עם קונטרולר, אבל הם גיימרים שרוצים להנות מהעולם הזה גם בלי זה. זה גם למה הסוויץ' לא יישאר מאחור בדור הקונסולות הבא, כי הוא לא מתחרה בתחרות הזו - סביר להניח שכמו היום, גם בעוד כמה שנים הקומבו של סוויץ' קונסולה חזקה אחרת/PC יהיה חזק מאוד.

    נכון שלא כל משחק יכול לרוץ טוב על הסוויץ', את Anthem בטח שלא נקבל, אבל FIFA 19, Wolfenstein 2, DOOM ועכשיו גם Dragon Ball FighterZ מגיעים למכשיר ובעוד שזה לא ירוץ על הסוויץ' ב4K, זה כן ירוץ על הסוויץ' בזמן שאני מחכה בתור בבנק :)

  3. 3

       | פורסם ע"י