הרשמה

הפורט למשחק P.T בוטל, המפתח הבודד קיבל הצעת עבודה ב-Konami

המפתח בן ה-17 קיבל הצעת התמחות אצל Konami

Konami, אפשר לשלוח לכם קורות חיים?

מוזר לחשוב שעברו כמעט 4 שנים מאז שזכינו לשחק ב-P.T, דמו שמשמש גם כטיזר למשחק Silent Hills, שהיה אמור להיות הריבוט לסדרת האימה והכותר שיעביר אותה לקונסולות המודרניות של הדור הבא. 

המשחק מאז בוטל, היוצר הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) עזב את הסטודיו המפתח ועבר ל-Sony, והדמו שהורדתם הפך ללא זמין. כל אדם ששיחק בו החשיב אותו ליצירת מופת בתחום האימה-הישרדות ולכן ניתן להבין את האכזבה של המעריצים כשהם גילו שהדמו ששמור להם על הקונסולה לעולם לא יהיה זמין יותר. ואז קם לו מפתח צעיר בן 17 בשם Qimsar שלקח על עצמו את האחריות להעביר את הדמו לגרסאת המחשב - שם יחיה לנצח. תוכלו לראות את הדמו רץ על מחשב בסרטון בתחתית הכתבה. 

בפרסום בלוג, המפתח שיתף כי פנו אליו מ-Konami וכי הוסבר לו שהם לא יכולים לתת לו להמשיך עם הפרוייקט מנסיבות חוקיות. "חיכיתי לשיחת טלפון מאחד העובדים ב-Konami, והוא הסביר לי שהוא מתנצל שהוא השליח עם החדשות הרעות ושאני צריך להפסיק לפתח את הרימייק שלי. הוא הסביר שזה מחוץ לשליטה שלי, שלו או של כל אחד אחר, ואמרתי לו שאני אסגור את הפרוייקט. ואז השיחה הפכה מממש רעה, לממש ממש טובה."

Qimsar ממשיך ומספר כי המפתח אמר לו שהפורט ראה הצלחה ואהדה גדולה באינטרנט ואפילו במשרדים של Konami, וכי הם מעוניינים להציע לו התמחות בחברה בתור מפתח משחקי ווידאו. "הם הציעו לי התמחות בתור מפתח אצלם, ובתור נער בן 17 שעדיין לא סיים תיכון - זו הצעה די טובה לדעתי." 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י