הרשמה

Bethesda מציגה: קונצרט מלא במוזיקה ממיטב משחקי הסטודיו

וכל הכסף הולך לצדקה

המוזיקה של Fallout ו-Skyrim מגיעה ללונדון

אני לא בטוח מתי הייתה הפעם האחרונה שהייתי בקונצרט. כנראה אף פעם. סגנון המוזיקה הקלאסית פשוט לא מדבר אליי, ואני מעדיף להשקיע את כספי בדברים שיבדרו אותי יותר כמו סרט, ספר או משחק טוב. Bethesda Studios הכריזו כי הם משתפים פעולה עם ארגון הצדקה War Child ועם תזמורת Parallax כדי להביא לנו ערב מלא במוזיקה ממשחקי הסטודיו, מ-Fallout ועד Skyrim. אמנם אני לא מעריץ גדול של קונצרטים, אבל על ערב כזה לא הייתי מוותר.

Bethesda ציצו בעמוד הטוויטר שלהם כי הם מארחים ערב צדקה בתור קונצרט שיכיל את המוזיקה המוכרת ממשחקי Fallout ו-Skyrim. אתר ההופעות Metropolis Music מתאר את האירוע כ-"קונצרט עמוס במוזיקה מהמלחינים ינון צור(Inon Zur) וג'רמי סול(Jeremy Soule). צפו לשמוע קטעי מוזיקה ממשחקים כמו Fallout 3, Fallout 4, The Elder Scrolls V: Skyrim ואפילו Fallout 76 המתקרב, לצד הפתעות אחרות, זה יהיה ערב מוזיקלי שלא תרצו לפספס."

האירוע נעשה בשיתוף פעולה עם ארגון צדקה בשם War Child UK, אשר ההתמחות שלו הוא לטפל בילדים שאיבדו את משפחותיהם עקב קונפליקטים שמתרחשים בעולם. כל ההכנסות מהאירוע ילכו ישירות לארגון.

אפשר לדבר רגע על ינון צור? אם אתם לא מכירים את השם, מדובר במלחין ישראלי שעושה לנו הרבה כבוד. הוא התחיל את דרכו כמלחין עבור סדרות וסרטים, המוכרים מהם הם Power Rangers, ועבר להלחין פסי קול עבור משחקי וידאו. הוא עבד על משחקים כמו Prince Of Persia, Crysis, סדרת Dragon Age ו-Dragon's Dogma, אך העבודה המוצלחת ביותר שלו, לדעתי, היא מסדרת Fallout. הפרוייקט הבא שלו הוא Fallout 76, ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה.

האירוע יתרחש ב-3 בנובמבר בלונדון. אם אתם בסביבה, אולי תרצו לקפוץ ולהאזין קצת. 

 

 

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:44 13.09.2018 | WarFox89 WarFox89

    גאווה ישראלית.

  2. 2

       | פורסם ע"י