הרשמה

נחשף ה-Season Pass של Assassin's Creed: Odyssey

לידת המתנקשים ואטלנטיס העתיקה. מה עוד אתם רוצים?

ויש גם תוכן בחינם

נראה ש-Assassin's Creed: Odyssey הופך להיות לא רק אחד מהמשחקים הגדולים ביותר של Ubisoft, אלא גם המשחק שיקבל את טיפול ה-"תוכן חדש לאחר ההשקה" הנרחב ביותר. Ubisoft חשפה בסרטון חדש את התוכניות שלה לגבי התוכן הנוסף שנמצא בפיתוח אשר ישוחרר לאחר השקת המשחק באוקטובר. אז מה צפוי לנו הפעם?

התוכן מחולק לשני קטגוריות - משימות חדשות וחינמיות , ו-Season Pass בתשלום. בואו נתחיל עם החינמיים, כי כולם אוהבים דברים בחינם. Odyssey צפוי לקבל מגוון משימות חדשות תחת סדרה שנקראת The Lost Tales Of Greece. המשימות האלו "יציגו פנים מוכרות וחדשות מהעולם של Assassin's Creed: Odyssey." לצד המשימות האלו המשחק יקבל גם איוונטים חדשים בכל שבוע, אשר יציגו קרבות נגד ספינות אגדיות או אויבים חזקים במיוחד, ואלו יתנו לכם סוג מסויים של כסף שיאפשר לכם לרכוש שלל נדיר וייחודי. כמו כן התוכן החינמי יוסיף למשחק אויבים מהמיתולוגיה היוונית כדוגמת מדוזה שכבר הוצגה כאויב שנתמודד מולו במשחק, לצד מצב New Game Plus שיתן לכם להתחיל את המשחק מההתחלה עם כל השלל שאספתם ויאפשר לכם לראות איך הבחירות השונות שתבצעו משפיעות על המשך העלילה. 

נעבור ל-Season Pass. המשחק צפוי לקבל 2 סיפורים חדשים, כל אחד מהם יחולק ל-3 פרקים שישוחררו בהפרש של מה שנראה כמו חודשיים שבסופו של דבר ירכיבו חוויה אחת רציפה. הסיפור הראשון נקרא Legacy Of The First Blade אשר יציג את הדמות שלנו במפגש עם מי שנראה כמו המתנקש הראשון והממציא של הנשק האייקוני מהסדרה - ה-Hidden Blade. הפרק הראשון שלו ישוחרר בחודש דצמבר 2018. הסיפור השני צפוי להגיע באביב 2019, בו נזכה לחקור את העיר האגדית Atlantis וללמוד קצת יותר על הציביליזציה הראשונה.

נראה שהסיפור הראשון צפוי להיות Fan Service במיטבו ויציג לנו סוף סוף את האדם שגרם ללידת אחוות המתנקשים, בעוד שהסיפור השני יקח אותנו עמוק אל תוך המיתולוגיה היוונית. שני אלמנטים דומיננטים ב-Odyssey שמקבלים את אור הזרקורים בסיפורים משלהם - אנחנו בפנים!

בנוסף זה נראה ש-Assassin's Creed 3 מקבל את טיפול העשרת אלפים שהרבה משחקים אחרים מקבלים בדמות גרסת Remastered של המשחק. המשחק האחרון בסדרת המשחקים שהכילה את דזמונד יקבל גם את כל התוכן הנלווה שהיה לו ובנוסף גרסה מחודשת של Assassin’s Creed Liberation. המשחק Assassin's Creed 3 Remastered צפוי לצאת במרץ 2019.

Assassin's Creed: Odyssey צפוי לצאת ב-5 באוקטובר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:41 14.09.2018 | WarFox89 WarFox89

    נשמע ממש טוב תודה על העדכון!

  2. 2

       | פורסם ע"י