הרשמה

הוכרז תאריך יציאת הבטא הרשמי של Fallout 76

אז מתי נוכל לשחק בבטא של Fallout 76?

ויש גם טריילר חדש

Bethesda Studios כבר הכריזה כי גרסאת הבטא של Fallout 76 צפויה להגיע קודם כל לפלטפורמת ה-Xbox One ורק שבוע לאחר מכן לפלטפורמות ה-Playstation 4 ולמחשב האישי, אך עד היום לא ידענו את התאריך המדוייק של הבטא. בפוסט בבלוג של החברה מלפני כמה חודשים הם אמרו שהבטא תצא באוקטובר אך תאריך מדוייק עוד לא היה.

בטריילר חדש למשחק שמציג את סצינת הפתיחה של Fallout 76, מוזכר בסוף כי הבטא תגיע ל-Xbox One ב-23 באוקטובר. אם תרצו לשחק על פלטפורמה אחרת, תצטרכו לחכות עד ה-30 בחודש. שחקנים שביצעו הזמנה מוקדמת למשחק על המחשב האישי פשוט צריכים ללכת לקליינט Bethesda Launcher ולהוריד משם את גרסאת הבטא, בעוד ששחקני הקונסולה יצטרכו לחפש את שם המשחק בחנויות הדיגיטליות ומשם להוריד אותו. 

שחקני Xbox One יצטרכו מנוי Xbox Gold בעוד ששחקני ה-Playstation 4 יצטרכו מנוי PS Plus. הבטא צפויה להיות זמינה בין 4 עד 8 שעות ביום, כך ש-Bethesda תוכל לתקן באגים שצצים תוך כדי שהבטא מתקיימת. אם תכננתם לחרוש ימים ולילות, כנראה תצטרכו לחכות למוצר הסופי. לבסוף, הסטודיו הכריז כי כל התקדמות כלשהי שצברתם במהלך הבטא תועבר באופן ישיר לדמות שלכם במוצר הסופי ותוכלו להמשיך בדיוק מאיפה שהפסקתם.

Fallout 76 צפוי לצאת ב-14 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י