הרשמה

כל מה שאנחנו יודעים על Diablo Immortal והסערה שהוא יצר

נתונים על המשחק, סערת התגובות ועוד

משחק המובייל החדש של בליזארד עורר סערה לא קטנה

באירוע Blizzcon האחרון, חברת המשחקים המגה-פופולרית Blizzard הכריזה על כל מיני משחקים ותוספות, ביניהם גרסת Remaster מדהימה ל-Warcraft 3, גיבורה חדשה בשם Ashe למשחק Overwatch ועוד. ההכרזה האחרונה והכי שנויה במחלוקת באירוע הזה הייתה על משחק מובייל חדש בסדרת משחקי ה-ARPG של דיאבלו בשם Diablo Immortal. ההכרזה הזו, בדומה להכרזה על משחק ה-C&C החדש שחשפה EA באירוע ה-E3 האחרון שהיא עשתה, תפסה המון מעריצים לא מוכנים בזמן שהם ציפו למשחק חדש בסדרה למחשב האישי ולקונסולות.

נתחיל בתגובת הקהל באירוע עצמו: בדקות שלפני ההכרזה הקהל נראה מאוד נלהב, אבל אחרי ההכרזה? לא כל-כך. הקהל היה מאוד לא שקט ואפילו מובך מכמה שהחברה מנסה לדחוף את הפיצ'רים החדשים של המשחק מבלי להבין מה המעריצים שבאולם באמת רצו לראות מוכרז. אחד המעריצים אפילו תהה אם מדובר בבדיחת "אחד באפריל" ממש מוקדמת.

גם בפורומים וברשתות החברתיות המעריצים לא ריחמו על החברה ודאגו להפיץ את זעמם בכל דרך אפשרית: בערוץ היוטיוב של Diablo, סרטון הטריילר הסינמטי של המשחק זכה למבול אדיר של דיסלייקים (המספר נכון לכתיבת הכתבה עומד על 430 אלף) ותגובות שנעות בין צוננות לארסיות של ממש. לפי כמה תגובות, Blizzard גם מוחקת דיסלייקים ותגובות מובילות מסוימות כשאם זה נכון מדובר באירוע מסריח למדי. ברשת הטוויטר משתמשים מסוימים הביעו את חוסר שביעות הרצון שלהם כלפי המשחק. אחת התגובות ההזויות והמצחיקות יותר מהאירוע היא זאת (תגובה פארודית כמובן, אבל מסכמת את הלך הרוח בקרב המעריצים הכועסים בצורה טובה):



בנוסף, מעריץ קנה את הדומיין PlayDiablo4.com ושם בו הפניה לאתר של... Path of Exile, משחק ה-ARPG החינמי שזמין לקונסולות ה-Xbox One והמחשב האישי.

המשחק עצמו צפוי להיות משחק MMO שידרוש משחקנים להיות מחוברים לרשת בכל רגע נתון (לא בעיה גדולה בטלפונים), כשיהיה אפשר לשחק אותו לבד לגמרי או עם חברים בקבוצה. המשחק יכלול את מערכת ה-Loot המוכרת מסדרת משחקי Diablo, וכמובן שלבוסים ולאירועים ספציפיים יהיו ציוד ונשקים מיוחדים משלהם. לפי אנשים ששיחקו את המשחק באירוע עצמו, מדובר דווקא במשחק יחסית טוב וכיפי, כשמציינים שהוא דומה מאוד ל-Diablo 3 במשחקיות ומותאם בצורה טובה מאוד לטלפונים חכמים, אבל כנראה שהתזמון של ההכרזה ואיך ש-Blizzard התנהלה באירוע העיב על Diablo Immortal.

מה אתם חושבים על Diablo Immortal? האם אתם שייכים לאסכולה של הגיימרים שלא מרוצים מ-Blizzard, או שמא אתם דווקא אופטימים ומחכים לראות איך המשחק יהיה לפני שאתם שופטים אותו? ספרו לנו, וצפו בטריילר הסינמטי (על כל הדיסלייקים שלו) כאן למטה.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:01 07.11.2018 | ArchPsion ArchPsion

    המשחק נראה טוב ואני דווקא די מתרגש לקראתו.

  2. 2

       | פורסם ע"י