הרשמה

סיכום Super Smash Bros. Ultimate Direct האחרון

דמויות חדשות, מצבי משחק חדשים ועוד

כל ההכרזות והאירועים מאירוע הדיירקט האחרון של נינטנדו בנושא Super Smash Bros. Ultimate

היום (ה-1.11) נינטנדו שיחררה לאוויר העולם אירוע דיירקט שמאגד בתוכו מידע נוסף עבור משחק הלחימה הסופר מצופה שלה, Super Smash Bros. Ultimate, שמגיע לקונסולת ה-Nintendo Switch. כבר לפני האירוע ידענו שמדובר בפעם האחרונה שנינטנדו תדבר בצורה כזו על המשחק לפני שהוא יוצא, וכיאה לסרטון מהסוג הזה, הוא הכיל בתוכו המון הכרזות, וגם השאיר קצת מקום לדימיון. הנה עיקרי הדברים מאירוע הדיירקט:

הוצגו לוחמים חדשים - Ken מסדרת Street Fighter ו-Incineroar מפוקימון

Ken מסדרת משחקי Street Fighter מגיע אלינו כלוחם הד של חברו הטוב Ryu. ל-Ken יש סגנון קרב מעט שונה, והוא מהיר יותר מ-Ryu, אבל בדומה לו, יש לו שני סוגים של מתקפה אולטימטיבית. עוד באותה ההכרזה גילינו שגם Incineroar, ההתפתחות הסופית של Litten ממשחקי Pokemon Sun ו-Moon מגיע למשחק כמתאבק עם יכולות תפיסה מיוחדות. עוד נחשף כי מדובר שני הלוחמים האחרונים שנחשפו רשמית למשחק (תבינו עוד שנייה למה אני מתכוון) והם מעמידים את סגל הדמויות על מספר של 74 דמויות.

מצב המשחק Spirits הוצג

פחות מצב משחק ייעודי, יותר הקונספט שמחליף את מנגנון ה-Trophies שהיה בעבר - מסאהירו סאקוראי הציג לנו את ה-Spirits. כדי להכניס את הכמות האדירה של מידע על דמויות שונות מכל המשחקים השונים שמופיעים בו, הוחלט ללכת על מנגנון בו כל דמות מיוחדת ממשחק תתפקד כ"רוח" ותיוצג ע"י לוחם מהמשחק עצמו עם שינויים שיגרמו לו לתפקד כמו הדמות בה מדובר. את הלוחם עצמו השחקן יצטרך להביס ולאחר שהוא יביס את הלוחם, השחקן יוכל להשתמש ביכולות מיוחדות של אותה הרוח בקרבות השונים. מספר הרוחות השונות לא נחשף, אבל להערכתי, מדובר בכמה מאות אם לא אלפי רוחות שונות. את הרוחות אפשר לאמן כדי להפוך אותן לחזקות יותר.

שינויים ותוספות לאונליין

המשחק יאפשר לכם להכין חוקים משלכם למשחקים, כך שלא יהיה צורך יותר במצבי ה-For Fun/For Glory שהיו בעבר. כשתשחקו באונליין, המשחק יצוות אתכם לאנשים שבחרו חוקים דומים לשלכם, או קרוב לכך אם תסכימו לכך. Super Smash Bros. Ultimate עושה שימוש טוב יותר ב-GSP (או Global Smash Points) בכך שהוא מוסיף את האופציה של Elite Smash, שנפתחת ברגע שאתם מגיעים לרמה מסוימת עם הנקודות שלכם. Elite Smash הוא מצב משחק ששם את השחקנים הטובים ביותר אחד עם השני, כך שאם מצב המשחק הזה נפתח לכם זה אומר ש"אתם טובים במשחק". ל-Super Smash Bros. Ultimate תהייה אינטגרציה עם ה-Voice Chat App של נינטנדו ואפליקציה ייעודית להעלאת שידורים חוזרים של קרבות תגיע לתוך 2019.

עוד Assist Trophies, DLC ובונוס... מוזר מאוד.

עוד Assist Trophies הוכרזו, חלקם שברו את הלב לכמה אנשים עם ההכרזה ש-Issac מסדרת משחקי Golden Sun לא יהיה דמות אמיתית אלא Assist Trophy, וחלקם הפתיעו ממש: כמו לדוגמא, Akira מסדרת משחקי Virtua Fighter מגיע למשחק בצורה הישנה ביותר שלו, במה שהופך להיות אחד ה-Assist Trophies המצחיקים יותר שראיתי. כמות ה-Assist Trophies מגיעה ל-59. עוד תלבושות ללוחמי ה-Mii שאתם יוצרים נחשפו ביניהם גם תלבושת של ה-Inklings שנכנסו למשחק ושל Rex מ-Xenoblade Chronicles 2 שלצערנו הרב לא. בנוסף, בעוד שרשימת הלוחמים במשחק נסגרה לפני היציאה של המשחק, הוכרז כי אחרי היציאה של המשחק צפויים עוד חמישה לוחמים להגיע למשחק במסגרת חבילות DLC שיעלו 6 דולר כל אחת ויכילו דמות אחת, זירה אחת וכמה רצועות מוזיקה חדשות. עוד צפוי לצאת Fighters Pass שיאגד את כל החמש יחד ויעלה 25 דולר.

וכמובן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבאחת ההכרזות היותר מוזרות מהאירוע, הוכרז כי מי שיזמין את המשחק מוקדם יוכל לשחק כ...Piranha Plant. כן, מכל הדמויות שיכלו להיכנס למשחק, הפרח המסוכן מסדרת משחקי Super Mario מגיע באחת מתצוגות הטרולינג היותר טובות של השנה. בדיחות בצד, הדמות נראית מאוד כיפית וכאמור תהייה זמינה לכל מי שמזמין את המשחק מוקדם בין אם דיגיטלי ובין אם פיזי, למרות שהדמות עצמה צפויה לצאת רק ב-2019. אם אתם רוצים לחכות עם הקנייה זה גם בסדר: כל עוד תקנו את המשחק עד ה-31 בינואר הדמות תהייה זמינה לכם. מי שרוצה לחכות יותר יצטרך לקנות את הדמות בנפרד.

מצב סיפור חדש - "World of Light"

ולחלק האחרון ואולי החשוב ביותר לפי דעתי - סאקוראי ונינטנדו נתנו הצצה למוד היחיד שהם לא נגעו או דיברו עליו כמעט בכלל: מצב הסיפור לשחקן יחיד שלהם. המצב נחשף בטריילר סינמטי מרהיב שמציג את ההיסטוריה של איך הגיעו ה-Spirits לעולם של Super Smash Bros. Ultimate וזה נראה שהוא הולך לקחת כמה רשמים מ-Soulcalibur ולהיות מצב סיפור שלוקח אותנו בין קרבות על מפה, עד לקרב בוס כלשהו. מצב הסיפור כולו לא נחשף ונינטנדו החליטו להשאיר לנו משהו להתרגש ולהיות עם ספקולציות לגביו עד שהמשחק יצא.

Super Smash Bros. Ultimate צפוי לצאת ב-7 בדצמבר לקונסולת ה-Nintendo Switch

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:15 02.11.2018 | ohadcal ohadcal

    האמת שלפי מה שכתוב, הבונוס לא רק להזמנות מוקדמות, אלא כל מי שיקנה את המשחק עד 31 בינואר, אם זנ בגרסה דיגטלית או גרסה פיזית ואז להכנס עם קוד שיביאו לך. http://www.nintendo.co.uk/Games/Nintendo-Switch/Super-Smash-Bros-Ultimate-1395713.html#Early_purchase_bonus

  2. 2

    08:42 02.11.2018 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    צודק, אני אוסיף הבהרה לנושא, אבל זה עדיין אומר שצריך לקנות את המשחק עד לחודש הראשון אחרי ההשקה :)

  3. 3

    09:20 02.11.2018 | ohadcal ohadcal

    לא חושב שזו תהיה בעיה גדולה במיוחד;)

  4. 4

       | פורסם ע"י