הרשמה

הגרסה המיוחדת של Fallout 76 הגיעה עם הפתעה לא נעימה לקונים שלה

מכירים את זה שאתם משלמים 800 שקל על משחק ומקבלים מוצרים זולים?

משחק לא טוב בד בבד עם תיק לא מבד.

המשחק Fallout 76 יצא לכל הקונסולות הבכירות והמחשב האישי לפני כשבועיים וגרם להרבה אכזבה אצל הרבה אנשים (גם אצלנו...) שהרגישו שהמשחק לא מלוטש, כשהקסם של Fallout כמעט ולא קיים בו וזה מבלי לגעת בבעיות הביצועים הרבות של המשחק על ה-PS4. מה שמעריצים רבים דווקא לא ציפו לו הייתה האכזבה הגדולה מגרסת האספנים של המשחק שבו Bethesda עשתה מה שהוא בעיניי ובעיניי רבים, טריק מסריח.

קונים של גרסת האספנים המיוחדת של המשחק היו אמורים לקבל כחלק מהחבילה תיק מבד קנבס שנראה ומרגיש כמו תיק שהייתם הולכים איתו בעולם פוסט-אפוקליפטי. במקום זאת, הקונים קיבלו תיק ניילון שלפי רבים מהקונים מרגיש זול ולא שווה את הכסף, וזה מבלי להתחיל לדבר על העובדה שמי שהוציא כסף על מוצר לא קיבל את המוצר שהוא שילם עליו במלואו. לאלו שתוהים, הנה תמונה של התיק כחלק מהפרסום על גרסת ה-Power Armor של המשחק:

והנה מה שקונה של הגרסה קיבל:

אם אתם חושבים שזה מביך, התגובה של בת'סדה כשפנו אליהם בנוגע לנושא הייתה יותר מביכה: מסתבר שהם היו מודעים לבעיה כבר מזמן והחליטו על מעבר לחומר זול יותר לאחר שהם הבינו שלא יוכלו לממן את כל התיקים והם פשוט לא הודיעו לקונים לפני היציאה של המשחק. דוגמא לתשובה של בת'סדה תוכלו למצוא כאן למטה (קרדיט לעמוד ה-Imgur של LanternCupcake):

מאוחר יותר היום, לאחר כל התרעומת מצד הקונים וגיימרים ברחבי העולם, גם יצאה התנצלות רשמית של החברה בעמוד הטוויטר של Fallout והוצע פיצוי בדמות 500 אטומים (כמו כסף שנועד למוצרים קוסמטיים במשחק).

לידע כללי, עם 500 אטומים (שווה ערך ל5 דולר) כמעט ולא ניתן לקנות שום דבר משמעותי. כשדברים יותר מגניבים כמו צביעה מחדש של השריון שלכם עולים הרבה יותר כסף.

מה אתם חושבים על כל האירוע הזה, ועל משחק ה-RPG מעורר המחלוקת של בת'סדה? נשמח לשמוע אתכם!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י