הרשמה

הרחבת Shadowbringers הוכרזה עבור Final Fantasy 14

וגם: משימות קרוסאובר עם סדרת משחקי Nier יגיע כחלק מההרחבה

2 מעצבי משחקים אגדיים מצטרפים לפיתוח ההרחבה

Final Fantasy 14 קיבל באירוע פסטיבל מעריצים שהתקיים בפריז הכרזה על חבילת הרחבה חדשה בשם Shadowbringers, אשר צפויה לצאת לכותר ה-MMO בסדרת משחקי התפקידים המצליחה והאייקונית של Square Enix.

מדובר בהרחבה השלישית שהושקה ל-FF14, והכרזתה הגיעה בצורת טריילר מפוצץ אקשן, אויבים ואזורים חדשים שמחכים רק לכם. ההרחבה צפויה להעלות את תקרת הרמות מ-70 ל-80 ותכיל מגוון עצום של משימות עלילתיות חדשות שתוכלו לחוות, לצד מספר תפקידים(Classes) חדשים. אחד מהם נקרא Gunbreakers, לוחמים קשוחים שמיומנים בנשקים מיוחדים במינם - חרבות שמסוגלות לשנות צורה לאקדחים. עם זאת, סגנון הקרב שלהם לא יתמקד בטווח רחוק אלא דווקא בטווח קצר, מכיוון שהם מעדיפים להשתמש באקדחים דווקא בשביל לשפר את מתקפות החרב שלהם.

לא קיבלנו אישור רשמי לגבי המיקום של ההרחבה, אך התאוריות מכוונות למקום שנקרא Garlemald, המקום בו שוכנים הנבלים הגדולים של FF14. כמו כן, כ-9 צינוקים חדשים יהיו זמינים דרך ההרחבה ולבסוף, Shadowbringers תוסיף מערכת חדשה למשחק בשם Trust System. מערכת זו תאפשר לשחקנים לצאת למשימות עם דמויות NPC ולא בהכרח שחקנים אמיתיים, כך ששחקנים שמעדיפים את חווית הסולו ירגישו ישר בבית בעזרת המערכת הזו.

אבל זה לא הכל. באמצע אירוע ההכרזה, בו תוכלו לצפות כאן, במאי המשחק Naoki Yoshida הכריז כי מספר משימות פשיטה (Raids) נעשו בשיתוף פעולה עם שני אנשים - Yoko Taro, במאי סדרת משחקי Nier ו-Yosuke Saito, מפיק סדרת משחקי Dragon Quest בכדי להביא להרחבה אירוע קרוסאובר בין Nier:Automata ו-Final Fantasy 14 שיקרא Yorha: Dark Apocalypse. לא ידוע איך האירוע יתנהל, אבל ברגע שנדע מתי הוא יתחיל ומה בדיוק הוא יכיל, תהיו בטוחים שתשמעו על זה כאן.

Shadowbringers צפוי לצאת ב-2 ביולי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י