הרשמה

חבילת DLC חדשה למשחק Tetris 99 מוסיפה מצב משחק אופליין

אם נמאס לכם לשחק מול בני אדם, נינטנדו מציעה פתרון אחר

החבילה עולה 10 דולר ותכיל עוד מצבי משחק בהמשך

תגידו מה שתרצו על שירות האונליין של נינטנדו עבור קונסולת ה-Nintendo Switch שלה, דבר אחד בטוח: השירות הזה הביא לעולם את אחד ממשחקי הבאטל רויאל הכי משוגעים שראינו השנה בדמות Tetris 99. המשחק ששם אתכם מול 98 שחקנים אחרים ברחבי העולם במטרה להיות האחרונים למלא את הלוח שלכם בקוביות. המשחק צבר פופולריות אדירה בחודשים האחרונים, אבל אחד הדברים שמעריצים הכי רצו מהמשחק הזה היא גם האופציה לשחק טטריס לבד, בלי צורך להתחבר לאינטרנט או לקנות משחקים אחרים כמו Puyo Puyo Tetris.

לאותם אנשים נינטנדו מציעה את חבילת ה-DLC החדשה שלה למשחק: Big Block DLC. החבילה הזו עולה 10 דולר ומכילה שני מצבי משחק חדשים: מצב משחק Offline שמאפשר לכם לשחק מול 98 שחקנים אחרים הנשלטים על ידי המחשב ומצב משחק בשם Marathon, בו על השחקנים להשלים כמות מסוימת של שורות לפני שהם נפסלים - מצב משחק שגם הוא לא מצריך חיבור לאינטרנט. ה-DLC כולל בינתיים רק את שני המצבים האלה, אבל נינטנדו הבטיחו שעוד מצבי משחק יגיעו בהמשך השנה בלי תוספת תשלום מעבר לתשלום ה-10 דולר הראשוני.

זה אולי ירתיע כמה אנשים לקנות חבילת DLC שמאפשרת פיצ'ר כמו משחק אופליין בתוספת תשלום על משחק חינמי, אבל 10 דולר זה לא המון, ובגלל ההבטחה לעוד מצבי משחק, זה נראה שנינטנדו משלימה את החסר במשחק הזה בצורה יפה. אני כבר קניתי את החבילה וגם מצב המרתון וגם מצב המשחק האופליין עובדים מצוין (המרתון נהדר, אותה רמה של אינטנסיביות רק בלי עוד שחקנים אחרים שזורקים עליכם 900 שורות בבת אחת).

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:15 12.05.2019 | siegfried siegfried

    אבוי. סינגלפלייר מגיעים ב-DLC, אחוז גבוה ממשחקי ה-AAA מחייבים חיבור לאינטרנט, טטריס באטל רויאל, חיילים רכובים על טרקטורים במלחה"ע השנייה מקבלים פידבק חיובי, יצא סרט על פוקימון חבוש מגבעת שמדובב על ידי אדם מבוגר...
    מה קורה פה לעזאזל?!

  2. 2

       | פורסם ע"י