הרשמה

חנות רשמית של נינטנדו תיפתח בתל-אביב

החנות תיפתח ביוני הקרוב ותהווה מקום מפגש למעריצי נינטנדו

ניו יורק, קייפטאון ועכשיו גם תל אביב

אחרי ההודעה הרשמית וההופעה המרשימה מאוד בכנס GamerZ שהתקיים בפסח, "נינטנדו ישראל" בייצוגה של חברת תור גיימינג מתקדמת לשלב הבא ותפתח חנות שלמה וייעודית למוצרי החברה היפנית. החנות שתהייה סוג של חנות קונספט, תפתח את שעריה בסוף חודש יוני במתחם דיזינגוף סנטר, ותהווה מקום מפגש עיקרי למעריצים ולקהילת השחקנים של נינטנדו. בחנות גם יתקיימו בה תחרויות ואירועים מיוחדים שיבוצעו בשיתוף עם בעלי מתחם דיזנגוף סנטר. אגב, מי שטרם הכיר, יוכל להתנסות שם לראשונה בקונסולת ה-Nintendo Switch והכותרים החדשים ביותר מבית המותג.

מנכ"ל תור גיימינג, רון קלדס, הוסיף שפתיחת החנות הינה "המשך יישום החזון להעלות חיוכים על פני הצרכן הישראלי". עוד הוא מוסיף כי "זוהי בשורה משמחת למאות אלפי הגיימרים בארץ וההתרגשות גדולה לאוהבי המותג בכל הגילאים. החנות החדשה תהווה בית למעריצי נינטנדו בישראל ותציע את המגוון הרחב ביותר של מוצרי נינטנדו וכן ומוצרים ברישיון רשמי של נינטנדו כמו ביגוד ואופנה, אביזרי לבוש ואביזרים מיוחדים ל-Nintendo Switch - מוצר הדגל של נינטנדו לשנת 2019"

פתיחת החנות בתל-אביב מצטרפת לפתיחה של חנות נוספת ביפן לקראת אירועי האולימפיאדה בטוקיו 2020 והפתיחה של החנות הזמנית בקייפטאון שבדרום אפריקה לפני כשנה כשהחנות המרכזית והראשית של החברה ממוקמת ברוקפלר סנטר בעיר ניו יורק.

גם אתם מתרגשים לקראת הפתיחה של החנות? ספרו לנו מה דעתכם!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י