הרשמה

קבלו את הגיבור החדש שמגיע ל-Super Smash Bros. Ultimate

קבלו את Hero, גיבור אחד עם ארבעה פרצופים

הגיבור החדש, לצד עדכון 4.0.0 של המשחק, הושקו אתמול

עוד יום, עוד גיבור חדש שמגיע ל-Super Smash Bros. Ultimate. רק שהפעם, הוא ליטרלי "גיבור". קבלו את Hero, דמות אחת עם 4 גרסאות שונות, כל אחת מייצגת את הדמות הראשית אותה גילמנו במהלך מספר משחקים בסדרת Dragon Quest.

בסרטון חדש מ-Nintendo, במאי סדרת Super Smash Bros מסאהירו סאקוראי (Masahiro Sakurai) מציג לנו את מגוון הדמויות והיכולות השונות בהן נוכל להשתמש, לצד הצצה לעדכון 4.0.0 שמגיע למשחק. Hero יכול להיות מגולם ע"י הדמויות מ-Dragon Quest 3, Dragon Quest 4, Dragon Quest 8 ו-Dragon Quest 11 הטרי, ושחקנים יוכלו להשתמש בכשפים מסדרת המשחקים כגון Zap, Frizz ו-Woosh. לצד הדמויות החדשות, המשחק מקבל מפה חדשה בהשראת Dragon Quest, שנקראת Yggdrasil's Altar, והמוזיקה שתתנגן בזמן שתשחקו במפה תכיל כ-8 מנגינות ממגוון כותרי הסדרה. 

עדכון 4.0.0 הושק אתמול והוא מוסיף למצב ה-Adventure של המשחק מצב קושי "קל מאוד", מצב Tourney אונליין, ואת היכולת לנחש מי ינצח בקרב בזמן שאתם במצב Spectator. הדמות Hero זמינה עכשיו לרכישה עבור Super Smash Bros. Ultimate במחיר 5.99$. אם ברשותכם ה-Fighter Pass של המשחק, תקבלו את הדמות בחינם.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י