הרשמה

דמות ה-DLC הבאה של Super Smash Bros. Ultimate היא Min-Min מ-ARMS

זרועות. זרועות אף פעם לא משתנות.

בנוסף, מגיעות תחפושות Mii חדשות ומפתיעות ודמויות Amiibo יפות!

את העובדה שהדמות הראשונה של חבילת ה-DLC השנייה של Super Smash Bros Ultimate מגיעה מ-ARMS, משחק הלחימה המיוחד של נינטנדו, כבר ידענו. השאלה היחידה שנשארה היא: מי משלל הדמויות הצבעוניות של המשחק יגיעו ל-Smash? עכשיו התשובה היא ברורה: בסרטון מיוחד שפרסם מסאהירו סאקוראי, הבמאי הראשי של המשחק, הוצגה הדמות החדשה ומדובר ב-Min-Min - השפית של המשחק.

Min-Min תמיד נחשבה לאחת מהדמויות האהובות של המשחק, כשהעיצוב של הדמות והזירה שלה שהזכירה קערת ראמן ענקית כבשו את לב השחקנים. Min-Min היא גם הדמות ה-81 במספר בסגל העצום של המשחק. כיאה למשחק המיוחד של נינטנדו, Min-Min תוכל לשלוח את שתי הידיים שלה לכיוונים שונים, ובכך לשלוט במרכז הזירה בצורה נהדרת. בנוסף, בעוד שיד שמאל שלה קבועה, נוכל לשנות את הצורה של יד ימין תוך כדי הקרב ולהחליף בין זרוע כבדה שמתאימה לחיסולים מהירים, זרוע מהירה בשביל מכות זריזות והדרקון (שגם נמצא ביד שמאל) שיאפשר להרחיק את היריב מכם.

בנוסף לכך אנחנו נזכה לראות זירה חדשה, בדמות "Spring Stadium". הזירה תכיל אלמנטים שמגיעים הישר מהמשחק כמו מקפצות שיאפשרו לשחקנים להמשיך קומבואים ולהכות את היריבים מהאוויר ורחפנים שיביאו אביזרים לקרב. בעוד חדשות שהגיעו מהסרטון, תחפושות Mii חדשות יגיעו למשחק: Ninjara, הנינג'ה של ARMS (והבחירה שהייתה לי לדמות שתגיע למשחק); Heihachi מ-Tekken; הדמויות של Callie ו-Marie מ-Splatoon ולא אחר מאשר Vault Boy מ-Fallout. כן כן - גם Fallout הגיע ל-Smash!

מוד חדש גם הגיע למשחק בדמות האפשרות להילחם שוב נגד ה-Spirits - אותן "רוחות" של דמויות מרחבי עולם הגיימינג. המנגנון הזה לא נותן לכם המון חוץ מהאפשרות להתרברב בציון שלכם. בנוסף, שתי דמויות Amiibo חדשות מגיעות בדמות Joker ו-Hero - שתי דמויות ה-DLC הראשונות שהוכרזו. סאקוראי טען כי עוד דמויות תגענה בהמשך (בתלות כמובן בהתפשטות הקורונה).

בסרטון המלא תוכלו לצפות כאן למטה:

Min-Min תהייה זמינה לקנייה והורדה ב-29 ביוני.

מתרגשים לקראת היציאה שלה? מתכוונים להתחיל לשחק כ-Vault Boy? ספרו לנו!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י