הרשמה

המשחק Crash Bandicoot 4: It's About Time הוכרז, מקבל טריילר ראשון

וזה לקח רק 20 שנים

יחד עם הטריילר קיבלנו גם ראיון קצר עם אחד המפתחים ותצוגת משחקיות!

סוף סוף זה קורה! Crash Bandicoot האחרון, Crash Bandicoot 3: Warped יצא ב-1998 ומאז קיבלנו בעיקר ספין אופים לסדרה האהובה. Naughty Dog כבר מזמן לא עבדו עליה והקמע האהוב של ה-Playstation 1 פשוט נעלם בין לא מעט פרויקטים שבוטלו לאורך העשור הראשון של המאה. קראש עבר תחת מספר סטודיואים לאורך השנים עד שבסופו של דבר נחת אצל Activision. לפני בערך עשור רצו שמועות על פיתוח של משחק רביעי בסדרה, אבל אלו נפוגו מהר, כאשר חברת Radical שהיו אמורים לפתח אותו החלו לעבוד על Prototype 2. לאחר מכן הייתה תקופה מאוד שקטה, עד שב-2016 קיבלנו סוף כל סוף הכרזה בנוגע לרימייק שלם של שלושת המשחקים המקוריים מה-PS1. לאחר כמה שנים, ב-2019, קיבלנו רימייק ל-Crash Team Racing, והיום קיבלנו סוף סוף הצצה ראשונה למשחק הרביעי בסדרה!

המשחק החדש בסדרה הולך להיקרא "Crash Bandicoot 4: It's About Time", והוא יגיע עוד השנה - ב-2 לאוקטובר. המשחק מפותח על ידי חברת Toys For Bob ויגיע לקונסולות ה-Playstation 4 וה-Xbox One. מיד לאחר החשיפה, ג'ף קילי (Geoff Keighley) ישב לראיין את פול יאן (Paul Yan), אחד מראשי הסטודיו המפתח.

כאשר נשאל על סגנון המשחק הקלאסי של הסדרה שהוצג, פאול השיב: "זה נכון, הפידבק שקיבלנו [לאחר השחרור של N-Sane Trilogy] הוא שזה מרענן לחזור לסגנון המשחק הזה, אז רצינו להמשיך כך. כאשר הסתכלנו על איך סוגת הפלטפורמר התפתחה לאורך השנים, שמנו לב שהם הפכו להרבה יותר פתוחים וכתוצאה מכך, האתגרים והדברים שאיתם השחקן צריך להתמודד, נעשו הרבה יותר דלילים ומפוזרים על מנת לעודד את חקר השלבים וכתוצאה מכך להתרכז יותר באיסוף ובקרב. אבל כשאנחנו חושבים על סגנון המשחק הקלאסי של Crash, הוא צפוף ומרוכז, יש זרם של סיכונים והאתגרים של הפלטפורמר מגיעים יחד איתם ויש להם איכות קצבית אפילו".

הרושם מההצגה הוא שהרבה אהבה הושקעה במשחק הזה, כעת נותר רק לחכות למשחק שישוחרר באוקטובר, מה חשבתם על הטריילר? הראיון? ספרו לנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י