הרשמה

הסטודיו Telltale Games חוזר לחיים

הם חוזרים ובגדול

אילו משחקים ימשיכו לראות אור, ואילו ישארו מאחור?

Telltale Games סגרו את שעריהם ב-2018 לאחר הפסדים כספיים רבים שמנעו מהם להמשיך לעבוד ולפתח משחקים כפי שעשו בשנים האחרונות עם משחקים כמו The Walking Dead, The Wolf Among Us, Tales From The Borderlands ועוד. כעת אנחנו מגלים כי חברה בשם LCG Entertainment רכשה את הסטודיו ואת הזכויות למשחקים שלו מה שיאפשר ל-Telltale להמשיך לפתח ולעבוד על משחקים.

לפי ראיון שנערך עם אתר Polygon, החברה מתכננת למכור חלק מהזכויות למשחקים ולרכוש רשיונות חדשים. לא כל הזכויות נרכשו עם קניית הסטודיו מכיוון שחלק מהם כבר תפוסים  אצל חברות אחרות. סדרת The Walking Dead שבעצם התחילה את הדרך עבור Telltale נשארת בידי Skybound, והזכויות ליצור משחק שהיה אמור לצאת עבור הסדרה Stranger Things נמצאות בידיה של Netflix. זכיונות כמוGame Of Thrones  Guardians Of The Galaxy, Minecraft ו-Tales From The Borderlands לא היו חלק מהמשא ומתן שנערך בין 2 החברות, אך אנחנו יודעים כי המשחקים שכן יחזרו הם Batman ו-The Wolf Among Us.

"אנחנו כנראה נישאר עם הקונספט של של משחקים אפיסודיים אבל עם קצב שונה. מדובר בעולם אחר, מנקודת מבט של צרכן מדיה. אנחנו צריכים להסתכל על איך אנשים מבדרים את עצמם. אישית, אני אוהב את הרעיון של צפיית בינג'." אמר ג'יימי אוטלי (Jamie Ottlie), מנכ"ל LCG Etertainment. המשפט הזה גורם לנו לחשוב כי מצד אחד יכול להיות שהחברה תמשיך לשחרר משחקים בצורה אפיסודית ומצד שני, לא שוללת את האפשרות לשחרר משחק עם כל הפרקים בבת אחת, וככה לתת לשחקנים לחוות את המשחק במלואו מבלי להצטרך לחכות חודשים עבור פרק חדש. כך או כך, טוב לדעת ש-Telltale חזרו, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות מה צופה העתיד לסטודיו הקטן אך האהוב שכולנו נהננו מהמשחקים שלו. 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י