הרשמה

נחשפו משחקי ה-PS Plus לחודש ספטמבר

Darksiders 3 ו-Batman: Arkham Knight הם הכוכבים של חודש ספטמבר

צודו נבלים, צודו חטאים, חודש ספטמבר יספק לכם הרבה דברים לצוד

עוד חודש, עוד משחקים חינמיים ל-PS Plus! בכל חודש אנחנו מוצאים את עצמנו מחזיקים אצבעות למשחקים טובים שמצדיקים את המנוי שאנחנו משלמים עליו. לפעמים Sony מספקת משחקים טובים, ולפעמים, אבל רק לפעמים, היא מאכזבת פה ושם. אנחנו שמחים להגיד שחודש אוגוסט הוא לא אחד מהחודשים האלה, והוא מכיל 2 משחקים שבהחלט ישאירו אתכם עסוקים עד החודש הבא. בלי התעקבויות מיותרות, הנה המשחקים של חודש ספטמבר:

Batman: Arkham Knight

אנחנו בשוק שעברו כבר 4 שנים מאז שהמשחק הזה יצא, אבל אנחנו עדיין לא יכולים להפסיק לחשוב עליו. Batman: Arkham Knight הוא המשחק האחרון בטרילוגייה המצליחה והאהובה מבית Rocksteady אשר מכיל כמעט כל נבל שבאטמן אי פעם נתקל בו. אבל מה קורה כשדמות מסתורית מופיעה בעיר ונשבעת לנקום בבאטמן על משהו שהוא בכלל לא יודע מה הוא עשה? מדובר במשחק הראשון בסדרה שאיפשר לנו להשתמש ברכב הבאטמוביל של באטמן על מנת לנווט בעיר ואפילו להשתמש בו למטרות קרב נגד טנקים שפלשו לעיר גות'אם. בביקורת שלי למשחק טענתי כי "אם סטודיו אחר ינסה לעשות משחק באטמן אי פעם, יהיה להם קשה מאוד להשתוות לאיכות של המשחק הזה". אני לא יודע מה אתכם, אבל עשיתי לעצמי חשק לשחק בו שוב.

Darksiders 3

הנה משחק שלא ציפינו לראות כל כך מהר מחולק בחינם. משחק ה-Hack N' Slash השלישי בסדרה מציג לנו את Fury, אחת מארבעת פרשי האפוקליפסה אשר לוקחת על עצמה את המשימה לצוד את שבעת החטאים. אם אתם אוהבים משחקי אקשן מהירים ואת האפשרות לחסל אויבים במהירות עם יכולות חזקות ומטורפות, יתכן ש-Darksiders 3 יוכל לגרד בשבילכם את הנקודה הזו. שמואל שלנו טוען בביקורת שלו כי "חובבי אקשן בטוח ימצאו כיף באקשן המהיר והעצבני של המשחק והקומבואים המרהיבים של Fury".

המשחקים הללו ישוחררו בחינם למנויי ה-PS Plus החל מה-3 עד ה-30 בספטמבר. המשחקים של החודש הקודם - Sniper Elite 4 ו-Wipeout Omega Collection, זמינים בחינם עד ה-3 בספטמבר.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י