הרשמה

גרובי: Evil Dead: The Game מגיע ל-PS Plus ומקבל מוד באטל רויאל

מקווים שהשורד האחרון יקבל כותרת של: Hail to the king

המשחק יגיע לשירות ה-PS Plus ב-7 בפברואר

כאחת מסדרות הסרטים האהובות אי פעם, לא היה ספק ש- Evil Dead: The Game היה אמור לעשות הרבה יותר רעש ממה שהוא עשה. אמנם כשבדקנו אותו הוא לא היה מושלם, אך הוא גם לא היה רחוק מזה - ובטח שלא ציפינו שיעלם מהראדר כל כך מהר. יש לכך הרבה גורמים, ובראשם העובדה שמפתחת המשחק Saber Interactive נאלצה להשתלט על הרימייק של KOTOR, אך זה לא מנע ממנה להמשיך לתחזק את המשחק - וכעת גם לתת לנו את החשיפה שמגיעה לו עם העדכון החדש וההגעה לשירות ה-PlayStation Plus.

מרכזו של העדכון הוא במוד המשחק החדש שלו - Splatter Royale. במוד, השחקנים יזרקו לאחת מן המפות העצומות של המשחק עם לא פחות מ-40 שחקנים שיאלצו לחפש ציוד, להרוג את המשתתפים האחרים ולקוות להיות השורדים האחרונים. מדובר בחידוש מבורך, שכן הטענה המרכזית שלנו כלפי המשחק הייתה בעיקר כמה הוא לא מאוזן בין ארבעת השורדים לבין מי שמשחק את השד שצריך לחסל את כולם. כעת כשכולם באותה סירה, המשחקיות הנהדרת שבנו כאן תוכל לתפוס פיקוד, ואף עם שדרוגים מסויימים כמו נשקים חדשים ודמות חדשה כ-DLC. שורדת חדשה הצטרפה לחבורה, Ruby Knowby, והיא מדובבת על ידי השחקנית שגם שיחקה אותה בסדרה - לוסי לולס (Lucy Lawless). החבילה תכלול גם כמה סיקנים חדשים.

העדכון הוא חינמי לכל הפלטפורמות בהן המשחק יצא, ובתקווה עם הכניסה שלו ל-PlayStation Plus גם נוכל למלא לא מעט משחקים עם המוד החדש. המשחק צפוי להגיע לשירות עבור פלטפורמות ה-PS4 ו-PS5 מה-7 בפברואר, אליו יצטרפו משחקים נוספים כמו Mafia: Definitive Edition ו-Destiny 2: Beyond Light. יצא לכם כבר לנסות את Evil Dead: The Game? מודעים לכך שיוצא סרט חדש בסדרה בעוד כחודשיים והוא אפילו קיבל כבר טריילר?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י