הרשמה

משחקי Ratchet & Clank המקוריים זמינים בשירות ה-PS Plus, אבל לא למשתמשים ישראלים

כחלק מחגיגות ה-20 לסדרה, כלל המשחקים המקוריים לקונסולת הפלייסטיישן 2 זמינים בשירות

שני עשורים, שני חברים, וחמישה משחקים אגדיים

סדרת Ratchet & Clank הולכת יד ביד עם סוני כבר שנים כאחת הסדרות, או למעשה היחידה, שממשיכה לצאת באופן רציף מהבכורה שלה על ה-PlayStation 2 ועד ל-Ratchet & Clank: Rift Apart על ה-5. כדי לחגוג לצמד האגדי שגדלו עליו דורות על גבי דורות של גיימרים יום הולדת 20 כמו שצריך, החליטו בסוני לפנק את משתמשי שירות ה-PlayStation Plus Premium בארבעת המשחקים הראשונים, ואחד מתקופת ה-Future, של הסדרה.

כל ארבעת המשחקים הראשונים שיצאו על ה-PlayStation 2 זמינים כעת בשירות בגרסת הרימסטר שלהם שיצאה ל-Playstation 3 (אין הבדל מהותי בין הגרסאות מלבד כמה באגים מוכרים שסודרו לאחר ההשקה), כולל הפתעה בדמות Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction שהיה המשחק הראשון של הסדרה שיצא על הקונסולה השלישית של סוני. אם מוציאים את שני המשחקים שלא פותחו בסדרה על ידי Insomniac Games, כל המשחקים שיצאו על הקונסלות שקדמו ל-PS4 נמצאים ברגעים אלה ממש בשירות. לצערנו, במידה ויש לכם משתמש PSN ישראלי, שירות ה-Premium של ה-PS Plus לא זמין בארץ, ולכן על מנת לקבל גישה למשחקים האלמותיים האלו, אתם תצטרכו להצטייד במשתמש במדינה אחרת שגם הוא בעל מנוי פלוס.

Ratchet & Clank לדעתנו היא סדרה שעומדת במבחן הזמן - ובענק. אין ספק שכל מי שייתן למשחקים המקוריים צ'אנס יגלה דמויות שקשה לא להתאהב בהן עם משחקיות שקשה לא להתאהב בה אף יותר. מורידים כבר את המשחקים? מעוניינים לדעת איפה הם ממוקמים לפי האתר המעולה של דימה? כתבו לנו בתגובות.

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י