הרשמה

המדבב של גראלט יחזור לתפקיד בשמחה עבור הרימייק ל-The Witcher הראשון

אבל הטלפון שלו עדיין לא צלצל

"אני אהיה שם תוך שנייה"

בחודש שעבר התברכנו בהכרזה שהסטודיו CD Projekt Red עובד בימים אלו על רימייק למשחק הראשון בטרילוגיית משחקי The Witcher, ויפותח על מנוע ה-Unreal Engine 5. כצפוי, פרטים נוספים על הפרוייקט היו דלילים מאוד, אבל נראה שאנחנו לא היחידים שנמצאים בחשיכה לגביו. המדבב של גראלט (Geralt), הדמות הראשית של הטרילוגיה, יחזור בשמחה לתפקיד של צייד המפלצות האייקוני, כל עוד הסטודיו יצור איתו קשר ויבקש ממנו.

בראיון ל-Eurogamer, דוג קוקל (Doug Cockle), הידוע בתור הקול האייקוני של גראלט, נשאל אם הוא היה מעוניין לחזור לתפקיד עבור הרימייק למשחק הראשון. "אני אהיה שם תוך שנייה", הוא אמר. עם זאת, CDPR עדיין לא יצרו איתו קשר לגבי חזרה פוטנציאלית. "אני יודע בדיוק כמוכם נכון לרגע זה. כל מה שידוע לי זה שהם עושים רימייק למשחק הראשון על מנוע ה-Unreal Engine 5, אז אני לא יודע אם הם מתכננים להחזיר אותי כדי להקליט מחדש את הדיאלוגים, אני לא יודע אם הם הולכים להשתמש בדיאלוגים המקוריים מהמשחק. אני לא יודע."

תמיד כיף לשמוע ששחקנים כל כך אוהבים דמות שהם גילמו, שהם ינצלו כל הזדמנות שיש להם כדי לחזור לתפקיד. קוקל היה האיש מאחורי גראלט בשלושת המשחקים שבטרילוגיה, ואפילו נתן את קולו לאירוע קרוסאובר למשחק Monster Hunter: World ולדמות האורח של גראלט ב-Soulcalibur VI. להחזיר אותו לפרוייקט הזה נשמע כמו משהו מובן מאליו, אז נצטרך לחכות ולראות אם אכן זה מה שיקרה כשנדע קצת יותר פרטים על הרימייק.

מה אתם חושבים? תרצו לראות את קוקל חוזר לרימייק? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י