הרשמה

המפתחת מדגישה: Baldur's Gate 3 יצא מ-Early Access ויושק רשמית ב-2023

חוזרים למסלול

המשחק יקבל תאריך השקה לשנה הבאה ממש בקרוב, כך הודיעו Larian Studios

Baldur's Gate 3 הגיח אלינו בהפתעה כמעט באוקטובר 2020. הכותר השלישי בסדרה הפופולרית יצא לגישה מוקדמת מתוך כוונה להשיק את המשחק כולו בשנת 2021.  בשנתיים עיכוב ואחרי אינספור ציפורניים כסוסות הודיעה המפתחת Larian Studios כי המשחק יצא בשנה הבאה, ובחודש הבא נקבל תאריך רשמי להשקה של המשחק המלא.

המשחק פותח על ידי חברת Larian Studios העומדים מאחורי סדרת משחקי התפקידים של Divinity. המשחקים הללו נחשבים לפורצי דרך ופופולריים ביותר בקרב משחקי התפקידים כאשר הם מפורסמים בעולם הפתוח, האפשרויות הבלתי נגמרות, והשיחות האינסופיות עם רוחות רפאים של חיות מתות. חלום של כל מעריץ "מבוכים ודרקונים", אם תשאלו אותנו.

כאשר הבעלים של המותג "מבוכים ודרקונים" הכריזו על כוונתם לתת לסטודיו לפתח את הכותר הבא בסדרה זו, השמחה היתה גדולה בקרב חובבי המותג. משחקי Baldur's Gate התחילה את דרכה בתחילת שנות האלפיים ונחשבת עד היום לסדרה עמוקה ועשירה של משחק תפקידים מבוסס על חוקי מבוכים ודרקונים.

"השער של באלדור" היא העיר המרכזית בחוף החרב, החלק המאוכלס ביותר בממלכות הנשכחות. מדובר במיקום שמהווה את עמוד השדרה של התוכן של מבוכים ודרקונים ורוב שנות חייו של משחק התפקידים הפופולרי הזה עסקו בנעשה בחוף החרב של הממלכות הנשכחות.

בכותר השלישי בסדרה אנו עדים למאבק המתרחש בין מצליפי המוח, אותם יצורים דמויי תמנון הבאים ממישורים אחרים, לבין הגית'יאנקי, גזע עבדים שמרד במצליפי המוח וכרת ברית עם הדרקונים בכדי להביסם. העלילה מתחילה בניסיון להימלט מחטיפה של מצליפי המוח, אך כפי שאתם כבר יודעים, זה יהיה עמוק ומורכב הרבה יותר מזה.

המשחק הושק באוקטובר 2020 עם המערכה הראשונה בלבד וחלק מהדמויות והגזעים. הוא  נמכר בגישה מוקדמת במחיר מלא, מה שהרים גבה בקרב שחקנים רבים, אך עדיין זכה למכירות יפות וגם לביקורות מאוד משבחות. אור שלנו שיתף את הרשמים שלו על המשחק ואמר ש"המשחק בסופו של דבר ייצא מושלם ואני שמח כל כך לראות שמי שמפתחים את המשחק אלו Larian Studios, המשחק נמצא בידיים טובות." Larian Studios מבטיחים כי גם מי ששיחק את המערכה הראשונה שוב ושוב, יכול למצוא הנאה משינויים רבים שיצאו יחד עם המערכה השניה והשלישית.

המשחק מכיל גזעים ודמויות מהעולם של מבוכים ודרקונים ושומר על החוקים של המהדורה החמישית במשחק. עדיין, Larian Studios עשו כמה שינויים כדי להתאים את החוקים למשחק מחשב ויצרו עניין רב בעולם העשיר והפתוח, במשחק מרובה המשתתפים וביכולת להפיק חיים בעולם הקסום של הממלכות הנשכחות.

אנחנו כבר ממש מחכים לראות מה יעשו מהמשחק הזה, השילוב של בלדורס גייט עם Larian Studios הוא שילוב מתבקש, והמערכה הראשונה הספיקה לנו לעשרות שעות של משחק. נחכה לראות מה ייצא מהמשחק הסופי. מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:04 16.11.2022 | Nail-less Nail-less (אורח)

    נו כבר, שיצא.
    רק שלא יכריזו על דצמבר 2023 כתאריך יציאה רשמי

  2. 2

       | פורסם ע"י