הרשמה

חברת Intel תקיים אירוע eSports גדול לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020

מוכנים לקצת eSports אולימפי?

צעד קטן לשחקנים, צעד גדול לגיימינג

חברת Intel העולמית הכריזה בשבוע שעבר כי לקראת האולימפיאדה שתתקיים בשנת 2020 בעיר טוקיו שביפן, היא מתכוונת לשתף פעולה עם הועד האולימפי הבינלאומי (ה-IOC), כדי לקיים אירוע eSports גדול בחסות האולימפיאדה.

בתחרות שנקראת "Intel World Open eSports Tournament", יתקיימו תחרויות של שני משחקי eSports ענקיים בדמות Street Fighter V של חברת Capcom, ומשחק הכדורגל-מכוניות עם טילים שעפות באוויר של חברת Psyonix, המשחק Rocket League. כבר בתחילת שנת 2020 יתקיימו סיבובי מוקדמות שיתקיימו ברשת, כשכל שחקן יכול להשתתף ולקוות לייצג את המדינה שלו בטורניר המוקדמות החי שיתקיים בפולין, ובו יקבע מי הן הקבוצות שיעלו לטורניר הגמר הגדול שיתקיים בטוקיו שביפן, בין התאריכים ה-22 ל-24 ביולי (כן כן, רק יומיים לפני פתיחת המשחקים האולימפים!).

קיט מק'קונל, מפיק הספורט של ה-IOC דיבר על כמה הוא "מתרגש ש-Intel מביאים את טורניר ה-Intel World Open eSports ליפן לפני האולימפיאדה בטוקיו. אנחנו חוקרים את האפשרויות לקשר בין הספורט האלקטרוני לבין התנועה האולימפית כל הזמן, כך שאנחנו מחכים ללמוד מהאירוע הזה ולהמשיך להיות בקשר עם קהילת הספורט האלקטרוני הנהדרת בכל העולם".

זהו צעד נוסף לקראת הכרה בספורט האלקטרוני כתחום ספורט לגיטימי בדיוק כמו כדורגל או כדורסל ואני יותר משמח לראות את זה קורה. מה אתם חושבים על הנושא?

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י