הרשמה

מערכת הגביעים מגיעה ל-PSP?

למרות הבעיות עם טלאי 2.40, מערכת הגביעים (Trophies) של ה-PlayStation 3 החלה לפעול ולתת מדליות על הישגים במשחקים. סוני רומזת שבקרוב היא תגיע גם לקונסולה הניידת שלה, ה-PSP, ותביא איתה הפתעות נוספות.

אם הרמזים שפוזרו במסיבת העיתונאים של סוני הם אינדיקציה כלשהי, השמועה הזו נכונה. בזמן ההצגה של המשחק "Buzz! Master Quiz" לקונסולה הניידת, אמר אמרסון אסקובר, יוצר המשחק, כי "במשחק תוכל לקבל, עפ"י הניקוד שתצבור, מדליות זהב, כסף וארד. עליך לקבל לפחות מדליית ארד כדי להמשיך לשלב הבא מתוך 5,000 שאלות."

בסביבות הדקה ה-12 בסרטון, מודיע אסקובר כי "סוני כללה את מערכת הגביעים גם במשחק הזה. לדוגמא, אם תענה על שאלה תוך שניה אחת תקבל את גביע אצבע-הברק, בזמן שאם תענה על השאלה תוך חצי שניה, תקבל את הגביע הסופרסוני, אתם מבינים את העניין". כשנשאל לגבי מערכת הגביעים ב-PSP, חייך אמרסון ואמר עם חיוך גדול פרוש על פניו: "בקרו אצלנו אח"כ ותראו בעצמכם"

אם ה-PSP יתחיל להשתמש במערכת הגביעים גם הוא, יש אופציה לשילוב בין הפלטפורמות, משמע שהגביעים יהיו משמעותיים על ה-PSP ועל ה-PS3 ביחד, ויהיה אפשר להשוות בין הגביעים של שתי הקונסולות. כרגע הכל בגדר שמועות, אבל החיוך על פניו של אסקובר אומר את הכל.

מקור: Gamespot

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:18 18.07.2008 | golgolon golgolon

    נחמד

  2. 2

       | פורסם ע"י