הרשמה

קבלו את Dying Light: Bad Blood בחינם!

מתנות בחינם, נראה אתכם אומרים לא

לפני 5 שנים Dying Light נכנס לחיינו

לכבוד יום הולדתו ה-5 של כותר האקשן/הישרדות Dying Light, הסטודיו Techland מחלק לכל בעלי המשחק את כותר הספין-אוף Dying Light: Bad Blood, לגמרי בחינם.

Bad Blood הוא כותר Battle Royale שלוקח את כל המכניקות של Dying Light ושם אותם בסביבת PvPvE, כלומר ששחקנים יאלצו להתמודד גם עם שחקנים אחרים וגם עם הזומבים השונים שמסתובבים ברחבי המפה. המשחק ממוקד בקרבות Melee עם נשקים שונים ששחקנים יצטרכו למצוא ויוכלו לשדרג בעזרת מודים שמוסיפים אפקטים שונים כגון חשמל ורעל. כל לובי מורכב מ-12 שחקנים, כשלכל שחקן יש משימה אחת - לאסוף כמה שיותר דגימות דם ממקומות מסוימים במפה שמוגנים ע"י זומבים מיוחדים. אספו מספיק דגימות, ומסוק יבוא לחלץ אתכם מהעיר שכוחת האל שאתם נמצאים בה. באותו רגע, כל שחקן אחר שנשאר בחיים ינסה לעצור אתכם, לגנוב את הדגימות שאספתם ולברוח עם המסוק במקומכם.

אז איך משריינים לעצמכם עותק? כל עוד יש ברשותכם עותק של Dying Light, בין אם זה ל-PC, Xbox One או Playstation 4, אתם יכולים ללכת לאתר הזה, לקשר את המשתמש שלכם ולקבל קוד Steam ל-Bad Bood! ראוי לציין שהמשחק נמצא בשלב Early Access, משמע שהוא לא מוצר סופי ולכן הוא מקבל תוכן חדש כל מספר חודשים לצד תיקוני באגים ושינויים למשחקיות. העדכון האחרון למשחק היה במרץ 2019 והוא הוסיף סוגי אויבים חדשים, צ'אט קולי ומערכת אתגרים חדשה.

כחלק מחגיגות 5 השנים של Dying Light, אנחנו צפויים לקבל תוכן חדש ומתנות נוספות בחודש פברואר.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י