הרשמה

נחשפו המשחקים החינמיים לחודש פברואר במסגרת השירות Games With Gold

מירוצים, מפלצות וקרבות בחלל

אילו משחקים נקבל בחודש פברואר?

עוד חודש, עוד משחקים חינמיים! Microsoft חשפה את המשחקים שמנויי Games With Gold על קונסולות ה-Xbox צפויים לקבל בחודש פברואר שבא עלינו לטובה. כמו תמיד, המנויים יכולים לצפות ל-2 כותרים עבור ה-Xbox One ו-2 עבור ה-Xbox 360, ולדעתנו מדובר בחודש עם משחקים מעניינים ביותר. הנה רשימת המשחקים המלאה:

TT Isle Of Man

תחילה יגיע TT Isle Of Man, משחק מירוץ אופנועים בו עליכם לסיים את המסלול האגדי בזמן הקצר ביותר אך ורק בתנאי שתצליחו לזכור כל מקטע של המסלול שיאתגר את היכולות והרפלקסים שלכם, תוך כדי שאתם דוהרים במהירות של 180 קמ"ש. המשחק יגיע לשירות ב-1 בפברואר.

Call Of Cthulu

ואם אתם פחות בקטע של מירוצים ויותר בקטע של משחק בילוש בעולם שורץ מפלצות, Call Of Cthulu יכול להיות כוס התה שלכם. המשחק שם אתכם בנעליו של בלש פרטי שחוקר מוות טרגי של משפחה על אי מבודד בשם Darkwater. מהר מאוד הוא נשאב לעולם מלא בקונספירציות, כתות רצחניות וזוועות קוסמיים. אי אפשר לסמוך על אף אחד כאן, אפילו לא על עצמכם. המשחק יגיע לשירות ב-16 בפברואר.

Fable Heroes

עבור ה-Xbox 360, המנוי יתן לכם גישה ל-Fable Heroes, כותר אקשן/הרפתקאות בסגנון Hack N' Slash שיתן לכם ולעוד 3 חברים להתחרות אחד בשני או לשתף פעולה בעודכם מחסלים מפלצות מוכרות וחדשות מהסדרה האהובה. כותר זה יהיה זמין בשירות החל מה-1 בפברואר.

Star Wars Battlefront

כותר המולטיפלייר הקלאסי יגיע לשירות כדי לתת לכם להשתתף בקרבות אייקונים מ-6 הסרטים הראשונים של מלחמת הכוכבים ולהשתמש בכל נשק או רכב שאתם רוצים. ראוי לציין כי המשחק יגיע ללא תמיכה במולטיפלייר ברשת, כך שתוכלו לשחק רק בקמפיינים של המשחק. המשחק יהיה זמין בשירות החל מה-16 בפברואר.

מה אתם חושבים על המשחקים לחודש פברואר 2020?

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י