הרשמה

נחשפו המשחקים החינמיים לחודש מרץ במסגרת שירות Xbox Games With Gold

מרץ, מה יש לך להציע לנו?

באטמן! סוניק! ערפדים! ג'יני שרוקדת ריקודי בטן ומשנה צורה לפיל!

Microsoft חושפת בפנינו את המשחקים החינמיים שאנחנו צפויים לקבל בחודש מרץ עבור מנוי ה-Xbox Games With Gold שלנו עם 4 משחקים מז'אנרים שונים לחלוטין. כמו תמיד, כל חודש המנוי מספק לנו 2 משחקים ל-Xbox One ו-2 ל-Xbox 360. 

Batman: The Enemy Within

Telltale Games ממשיכה את סיפורו של האביר האפל עם עונה שנייה שנקראת The Enemy Within. ברוס וויין נטמע בארגון פשע חדש  בעיר גות'אם ומוצא את עצמו משתף פעולה עם נבלים אייקונים כמו הרידלר, ביין, הארלי קווין וכמובן הג'וקר אותו פגשנו כבר בעונה הראשונה, על מנת להפיל אותם מבפנים. כיאה למשחק Telltale, מדובר בחוויה שרובה דיאלוגים בין דמויות ובחירות משמעותיות, עם קרבות QTE מהירים ואנרגטיים. אם יצא לכם לשחק בעונה הראשונה (שחולקה בחינם בשירות בחודש דצמבר), הבחירות שעשיתם ישפיעו על המצב של גות'אם וחלק מהדמויות בעונה השנייה. המשחק יהיה זמין בשירות עבור ה-Xbox One החל מה-1 במרץ.

Shantae: Half-Genie Hero

סדרת Shanate, שהתחילה את דרכה אי שם בתקופת ה-Game Boy Color, חוזרת למקורות עם Half-Genie Hero. משחק הפלטפורמינג הדו-מימדי הזה שם אתכם בנעליה של ג'יני בעלת הכוח לשנות צורה לחיות שונות על מנת להתקדם בשלבים ולחסל אויבים שעומדים בדרכה. המשחק יהיה זמין בשירות עבור ה-Xbox One החל מה-16 במרץ. 

Castlevania: Lords Of Shadow 2

שחקנים יתפסו שליטה על דרקולה בכותר העולם-פתוח/Hack N' Slash הזה ויחקרו עולם שמתרחש בתקופה המודרנית שלנו אשר מלא במפלצות וכתות, ויפגשו את השטן בכבודו ובעצמו. לעומת קודמו, המשחק לא התקבל בידיים פתוחות ואהבה מצד הקהילה, אך הוא עדיין סיפק שעות של אקשן מהנה וחיסול מפלצות, ובסופו של דבר, מי לא ישמח לדבר כזה? המשחק יהיה זמין בשירות עבור ה-Xbox 360 החל מה-1 במרץ.

Sonic Generations

אחרון חביב, קבלו את הקיפוד הכחול שלא מצליח להחליט אם הוא מעדיף להיות תלת-מימדי ומודרני או דו-מימדי, קלאסי ונוסטלגי. Sonic Generations עושה עבודה טובה בלשלב את שני הסוגים השונים למשחק אחד ונותן לנו את משחק הסוניק הטוב ביותר בשנים האחרונות. המשחק יהיה זמין בשירות עבור ה-Xbox 360 החל מה-16 במרץ.

מה אתם חושבים על המשחקים של חודש מרץ? אם עדיין לא הספקתם, אנחנו ממליצים לרוץ להוריד את המשחקים החינמיים של חודש פברואר לפני שיעלמו לתמיד.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י