הרשמה

גרסת דמו ל-Trials of Mana הוכרזה, תגיע מחר

כל ההתקדמות שלכם בדמו תעבור למשחק המלא

כי לא רק אני צריך להלל את המשחק הזה

הרימייק למשחק האקשן/תפקידים הנהדר, Trials of Mana (או Seiken Densetsu 3), יקבל דמו שתוכלו להוריד ולהתנסות איתו כבר ממחר, ה-18 במרץ.

הדמו יעקוב אחרי תחילת המשחק ואפילו יגיע לבוס הראשון שלו, ה-Fullmetal Hugger האכזרי. תוכלו לבחור את הצוות שלכם מתוך ששת הדמויות הצבעוניות של המשחק, ולא לדאוג - כיאה לדמואים אחרים ש-Square Enix שחררה (כמו הדמו של Dragon Quest XI S לקונסולת ה-Switch לדוגמא), גם כאן כל ההתקדמות שלכם תישמר ותעבור למשחק המלא במקרה ותרצו לקנות אותו. 

Trials of Mana הוא אחד מהמשחקי התפקידים האהובים עליי מתקופת ה-SNES, אבל לצערי לא הרבה אנשים זכו לשחק בו (בעיקר מכיוון שעד לפני שנה, המשחק היה זמין רק ביפן). שנה שעברה המשחק המקורי הגיע יחד עם שני המשחקים הראשונים בסדרה לקונסולת ה-Switch ובכך הרחיב את קהל היעד שלו בצורה משמעותית והכין את הקרקע לרימייק של המשחק שנראה מצוין. Trials of Mana עוקב אחרי התלאות של שש דמויות שונות, כשנוכל לשחק עם שלושה מהן שתבחרו מראש. בכל Playthrough תוכלו לבחור את הדמות הראשית ושתי הדמויות שיתלוו אליה, כשכל שילוב יוביל לדיאלוגים שונים, שינויים קלים בסיפור וסיטואציות שונות ומשונות. 

טריילר למשחק תוכלו למצוא כאן למטה, את הדמו לרימייק שיוצא ב-24 באפריל תוכלו למצוא כבר מחר על קונסולות ה-PS4, Nintendo Switch והמחשב האישי.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י