הרשמה

בתגובה לקורונה: נינטנדו ישראל תפעיל מערך משלוחים לכל הארץ

כולל משלוחים מהיום להיום באזור תל-אביב

כמו ה-Switch, גם נינטנדו ישראל יודעת להיות ניידת כשצריך

שכנעתי אתכם לקנות את Animal Crossing: New Horizons, רק כדי להתבאס מהעובדה שלא תוכלו להגיע ולקנות את המשחק או הקונסולה בחנות של נינטנדו ישראל? לא לדאוג, החברים בנינטנדו ישראל דואגים לכם: נינטנדו ישראל הודיעה אתמול שהיא תפעיל מערך משלוחים כדי לספק קונסולות סוויץ' ומשחקים לכל אותם אנשים שנמצאים בבידוד או רצו להגיע לחנות שנסגרה בגלל המצב.

"המסר שמוביל אותנו זה שלא משנה מה משאיר אתכם בבית, אנחנו נדאג שתהנו מכל רגע", מסר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג. "אתר Nintendo.co.il עודכן עם אפשרויות משלוח עד הבית, כולל משלוח מהיום להיום בתוך ת"א, ובקרוב גם בערים נוספות. אם תרכשו את קונסולת Nintendo Switch, אנחנו נשלח את החבילה לביתכם בחינם, ותוכלו להתחיל לשחק לפני סוף השבוע. בנוסף, ניתן לרכוש באתר משחקים דיגיטליים עם משלוח מיידי למייל. דרך אתר נינטנדו תוכלו להרחיב את ספריית המשחקים שלכם, להתחדש במגוון אביזרים ואפילו לרענן את המלתחה מבלי לצאת מהבית".

"בעקבות ההנחיות החדשות נאלצנו לסגור את שערי חנות נינטנדו בדיזנגוף סנטר ת"א, אבל עכשיו יותר מתמיד – נינטנדו ישראל כאן לשירותכם" מסר קלדס. "בזמנים מסוג זה שמאופיינים בשהייה ארוכה בבית, לחץ וחרדה, אנו רואים גידול משמעותי בצריכת משחקים. המשחקים של נינטנדו אומנם לא נחשבים למוצר צריכה בסיסי, אך יש להם חשיבות עצומה בתקופה כזאת. הם עוזרים להתמודד עם השעמום, מפיגים לחצים, מהווים בילוי לכל המשפחה, ואפילו יכולים לעזור לנו להישאר בכושר ולא לטפס על הקירות בבית. זה נכון לילדים כמו למבוגרים".

מר קלדס מתכוון כמובן למשחקים כמו משחק הלחימה Arms שמשלב לחימה עם Motion Controls ובמיוחד לתופעה הגלובלית שהיא Ring Fit Adventure, משחק הכושר/תפקידים הפופולרי מאוד של נינטנדו (כל-כך פופולרי שהוא אפילו טיפה חסר ביפן ובארה"ב). 

מחכים כמוני למשחק ה-Animal Crossing החדש? מוזמנים לספר לנו על כך בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו*!

*אנחנו מדברים גם על Doom Eternal, לא לדאוג.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י