הרשמה

שמועה: Resident Evil 8 יצא בשנה הבאה

והוא ככל הנראה יהיה שינוי משמעותי בסדרה.

אם השמועה נכונה, אנחנו צפויים לקבל חוויה מאוד שונה מין המצופה.

בשנתיים האחרונות, סדרת משחקי האימה Resident Evil קיבלה המון תשומת לב: אחרי ההצלחה של המשחק השביעי בסדרה, המשחק השני בסדרה קיבל רימייק וזכה לתשבוחות מרגע היציאה וכמעט זכה בפרס משחק השנה בGame Awards 2019 וביום השישי הקרוב יוצא הרימייק למשחק השלישי, Resident Evil 3, ומהדמו עושה רושם שצפויה חוויה סוחפת לא פחות.

אתמול (30.3), על פי שמועות, נודע כי המפתחת כבר עובדת על המשחק הבא בסדרה, בסדרת פוסטים בטוויטר, המדליף Dusk Golem, חשף כי המשחק נמצא בפיתוח כבר 3.5 שנים, הוא צפוי להשתחרר כבר בשנה הבאה וההכרזה על המשחק ככל הנראה צפויה לצאת בקרוב, המדליף הוסיף כי הפיתוח של המשחק זהה לזה של Resident Evil 3 המקורי מבלי לפרט איך, לבסוף אמר ש"המשחק שונה כמעט לחלוטין משאר הסדרה", עד לרמה שעלולה לעצבן לא מעט ממעריצי הסדרה אבל ממליץ שיבואו אליו ב"ראש פתוח".

בתגובה לפוסט, נמצא גם צילום מסך מהטריילר של הדמו ל-Resident Evil 3 Remake, עם התאריך 28 בינואר 2021. כמובן שאין ידיעה רשמית עדיין בנושא, אך על פי הדיון, ניתן לראות ברמיזות כי המשחק הבא בסדרה עשוי לצאת במהלך ינואר הבא, ככל הנראה בהבטחה שיצאו שני משחקים בסדרה במהלך השנה הכספית של 2020 (שזאת תיגמר בסוף מרץ 2021), כל עוד כמובן הפרויקט לא ידחה בשל וירוס הקורונה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י