הרשמה

שמועה: גרסאות Remaster למשחקי Super Mario ישוחררו במהלך 2020

Super Mario All-Stars 2, מישהו?

רימאסטר ל-Super Mario Galaxy? כן בבקשה.

אנחנו באמת מקווים שזה לא קטע של 1 באפריל: על פי דיווח של האתרים VGC ו-Eurogamer, נינטנדו צפויה לשחרר גרסאות מחודשות למשחקי Super Mario אהובים מכל שנותיה על קונסולת ה-Nintendo Switch. הדיווח דיבר על המשחקים Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy ו-Super Mario 3D World.

זה אומר שנקבל משחק מכל קונסולה גדולה של נינטנדו (Nintendo 64, Gamecube, Wii ו-WiiU), שאלו חדשות מרעישות במידה והן נכונות כמובן. עוד צוין בדיווח שגרסת הרימאסטר ל-Super Mario 3D World תהייה גרסת Deluxe שתכלול עוד שלבים ועוד תוכן (בדומה לגרסאות Deluxe אחרות במשחקים אחרים שהגיעו מה-WiiU ל-Switch). בעוד חדשות בנושא, האתר Gametsu הוסיף כי בנוסף לארבעת המשחקים הללו, גם Paper Mario יחזור אלינו השנה עם משחק חדש לחלוטין שחוזר למקורות ה-RPG הרגילים של הסדרה.

לפי האתר VentureBeat, נינטנדו שואפת ליצירה של עוד משחק בסגנון של Super Mario All-Stars רק עבור משחקי 3D הפעם, שאני תמיד בעד הנושא הזה. לפי VGC, החדשות היו אמורות להימסר במסגרת חדשות נוספות לגבי הפרויקטים השונים של החברה בנושא של מריו (הסרט של מריו ופארק השעשועים בנושא). אם זה נכון, אלו חדשות ענקיות לקונסולה של נינטנדו ולמעריציה שכן מדובר באוסף משחקים מהמם ואייקוני עבור השרברב האיטלקי.

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י