הרשמה

הוכרזה גרסא "משופרת" למשחק Nier Replicant

כן כן, לפני Nier Automata היה עוד משחק.

המשחק אינו רימאסטר או רימייק, אלא שידרוג של המשחק המקורי.

בשנת 2017 יצא המשחק Nier Automata וזכה לשבחים כמעט בכל מקום עם ביקורות מהללות (כולל הביקורת של שמואל פה אצלנו). המשחק גם זכה להפצה רחבה במערב והפך לפופולרי מאוד עד כדי זכיה בפרסים רבים. יחד עם זאת, המשחק הקודם לו, Nier - ספין אוף לסדרת המשחקים Drakengard - אינו מוכר לרוב השחקנים של Automata שהצליח הרבה יותר, אך עדיין נחשב לקלאסיקה בעיניי רבים ששיחקו בו.

אתמול (יום ראשון ה-29.03), במהלך סטרים לכבוד 10 שנים ל-Nier, הוכרז כי גרסא משופרת ("לא רימייק או רימאסטר, אלא שדרוג") של המשחק Nier Replicant עושה את דרכה לPS4, XBOX One ולמחשב בפיתוח של ToyLogic. תאריך השחרור אומנם לא הוכרז, אבל אנחנו יודעים כי הגרסא המשופרת תקרא "Nier Replicant ver.1.22474487139..." ותתמקד ב-Nier הצעיר, בחיפושו אחר תרופה למחלה שידועה בשם Black Scrawl, אשר בתו חלתה בה.

על פי יוסוקה סאיטו, אחד ממפיקי הסדרה של Nier, המשחק יכלול דיבוב מלא הפעם והמלחין קייצ'י אוקבה הקליט את כלל המוזיקה של המשחק מחדש בנוסף למספר שירים חדשים. כאשר נשאל אם המשחק יקבל סוף שונה מין המקור, השיב "אני אפילו לא יודע". את הטריילר למשחק תוכלו לראות כאן למטה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י