הרשמה

למשחק Call of Duty: Warzone יש כבר יותר מ-50 מיליון שחקנים

האם אחד מכם או מכן מה-50 מיליון הללו?

ההכרזה הגיעה כמעט במקביל לשחרור עונה 3 של משחק הבאטל רויאל הפופולרי

לומר שמשחק הבאטל רויאל החדש מסדרת Call of Duty נהייה פופולרי יהיה בלשון המעטה: בכל מקום ברחבי הרשתות החברתיות אפשר לראות אנשים מדברים על Call of Duty: Warzone, שואלים אם מישהו רוצה להצטרף אליהם לסיבוב או מדברים על טקטיקות בנוגע למיקסום השלל במוד ה-Plunder הממכר. עכשיו, טענת הפופולריות הזו מקבלת גושפנקא נוספת: Activision מסרה בהודעה לתקשורת ובעמוד הטוויטר של Call of Duty שהמשחק הגיע ל-50 מיליון שחקנים על כל הפלטפורמות:

המספר הזה מדהים, בעיקר בהתחשב בעובדה שהמשחק החינמי של Activision ו-Infinity Ward יצא רק לפני כחודש, ב-10 במרץ. להזכירכם, עונה 3 יצאה לדרך לפני כמה ימים והביאה איתה שינויים למוד כגון האפשרות לשחק בקבוצות של ארבעה אנשים ומודים שמשנים את סוגי הנשקים במפה הענקית. בנוסף, לאחרונה החברה שיחררה את הגרסה המחודשת למצב הקמפיין של Modern Warfare 2 - אחד מהמשחקים הפופולרים ביותר של הסדרה - על ה-PS4, אז גם אותו תוכלו לקנות.

גם אתם התמכרתם ל-Warzone? אתם אחד מה-50 מיליון הללו? שתפו אותנו!
 

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:37 12.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני מאוד שמח שאני לא אחד מ-50 מיליון זומבים האלה. לא הייתי נוגע בגוש *** הזה גם אם היו משלמים לי.
    אנשים לא מבינים שכל מה שיש במשחק "החינמי" הזה זאת פרסומת אחת גדולה להוציא המון כסף מהארנק של ההורים של הילדים שמשחקים בזה.
    בהתחלה סקינים, באטל פאס, המשחק ה"רגיל", בוסטרים ועוד מלא BS. אקטיביז'ן לא נהיו פתאום מלאכים והחליטו לחלק משחק בחינם לכולם כי הם כאלה טובים פתאום. זאת מכונת חליבת כסף משומנת היטב ואבוי למי שלא מבין את זה.

  2. 2

    13:11 13.04.2020 | nakiii nakiii

    שועל אני יכול לומר לך שעל ה4 הכותרים האחרונים ויתרתי, בכללי לא שיחקתי אף פעם באטל רויאל לא התחברתי.. הshooter היחיד שאני משחק זה באטלפילד 5. ניסיתי את המשחק הזה וממש אהבתי, מחקתי את באטלפילד. וברור לי שאני אקנה את המשחק המלא, ניסיתי התאים לי

  3. 3

    17:41 13.04.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    תשמע לא רק שאתה צודק אתה גם צודק, שועל: הפרסומות לבאטל פס צונחות עלייך מהשמיים כמו גשם של אורות ופרסומות. וכן, הכל קוסמטי, אבל זה עדיין שם ועדיין יהיו ילדים צעירים שירצו לקנות את הבאטלפס ולהוציא על זה 20 שקל כל כמה חודשים שזה "Meh". אף אחד לא משלה את עצמו שאקטיביז'ן מלאכים, כסף זה עדיין הטופ פריוריטי שלהם.

    מה שכן, המוד של Plunder כיפי לאללה ומשנה לגמרי את הקונספט של באטל רויאל: סוף סוף יש משהו אחר לעשות במפה חוץ מלהרוג את הקבוצות האחרות והמוד הזה מושקע וכיפי במיוחד ולמזלי הפרסומות האלה לא עובדות עליי (אולי כי יש לי יותר ערך לכסף עכשיו כשאני משלם חשבונות בעצמי).

  4. 4

    20:32 13.04.2020 | ohadcal ohadcal

    אין ספק שאתה צודק אבל אין מה לעשות. גם אם זה נראה מגעיל בסופו של יום הם חברה שרוצה לעשות כסף ולמקסם רווחים. ו-וואלה, אם הם הוציאו מוצר שבנוי טוב והם יכולים לעמוד מאחוריו, ויש באמת משחק וזה לא סתם ניצול של הזכיון ויש שם משהו יותר, שגם עושה טוב לאנשים- more the power to them.
    הורים לא חייבים לתת לילדים שלהם מה שהם רוצים ולקנות כל דבר, ואם כן, בחירה שלהם. אף אחד לא מכריח אותם לשלם. אם הם לא יכולים לשלוט בילדים שלהם ונותנים להם כל מה שהם רוצים הבעיה היא בהורים, לא באקטיביזון. (עדיין מבין את הנקודה שלך שלא תטעה)

  5. 5

    00:10 14.04.2020 | DrizziTx DrizziTx

    שועל, מה קורה?

    מסכים איתך חלקית :)

    כן אקטוויז'ן ממש גרועים ולא סובל אותם, אבל לאירגון כזה גדול יש גם מספיק כסף להוציא הברקות, וגם כאן, יש משחק בסיס מעולה למי שאוהב באטל רויאל ומשחק עם קבוצת חברים (ובוא לא נשכח, מבוסס על COD שכבש את העולם והיה בראש המשחקים הרבה שנים וגם המשחק האחרון יש לו סינגל מעולה)

    יש לי שלושה חברים שמשחקים את זה בהנאה מרובה, אנשים מבוגרים והמשחק בבסיסו כיפי להם בטירוף, הם לדוגמא לא נהנו מפורטנייט (כן אני יודע, עוד בור כסף קוסמטי) אז אני מבין את דעתך והסלידה מה-"בואו תיקנו קוסמטיקה" אבל בין זה לבין להגיד "לא הייתי נוגע במקל" זה קצת הגזמה.

    זה חינמי, אתה יכול לשחק עם חברים וליהנות (שוב אם זה הסטייל שלך), אז למה לא? בייחוד עכשיו כשהרבה אנשים מטפסים על הקירות בבית?!
    אם עכשיו יבואו כמה חברים סופר טובים שלך וירצו לשחק, תגיד לא רק כדי לסלוד מאקטיוויז'ן? אז מי שיפסיד בסוף זה רק אתה.

  6. 6

    07:14 14.04.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני מבין אותכם חברים, ואם אתה באמת נהנים מהמשחק למה לא. לכו על זה. רק אל תתנו לשטן הזה [Activi$ion] להיכנס לכם עמוק לכיס כי זה מה שהם באמת רוצים - לתת לכם הרגשה של ואללה הנה משחק "שווה ומושקע" ששווה לעשות בו מיקרו רכישות אבל יעברו מספר חודשים ויצא קוד חדש וכל הכסף וכל מה שהשקעתם במשחק הזה ירד לטמיון. עכשיו תחשבו גם רגע - כמה כסף אתם הולכים לשלם עכשיו לאקטיויז'ן בהשוואה לכמה כסף הייתם משלמים אם לא הייתם מורידים את המשחק\דמו "החינמי" הזה? הנה, לדוגמא נאקי כבר אמר שהוא הולך לקנות את המשחק המלא עכשיו, ועוד רבים מכם כנראו שגם יקנה את הבטאל פאס שלהם ואולי כמה סקינים פה ושם - ואם זה מה שקורה כל המטרה שלשמה הם הוציאו את הדבר - עובדת.

  7. 7

    14:17 14.04.2020 | ohadcal ohadcal

    חחחחח אני בכלל לא משחק בזה, עסוק מדי בAC וR6S.
    אבל אתה אומר שנאקי הולך לקנות את המשחק המלא כאילו הוא ישלם שישים דולר ולא יקבל כלום בתמורה, והאמת שהם הוכיחו את עצמם עם הקוד האחרון שהוא אחד הטובים שיצאו בשנים האחרונות. וגם אם זה כן בגלל הוור זון שהוא קנה, שוב, זה לא כאילו אקטיביזון מחזיקים לך סכין לצוואר לקנות את המשחק, ואמנם באטל פס וקוסמטי בתשלום מיותר גם בעיניי, אבל אני מאמין שבנוסף לשטיפות מוח שעושות חלק מהחברות, ויש, הבחירה של האדם לקנות את המשחק היא עדיין חלק גדול מחשבה ובחירה שלו

    אבל כרגע אלה דברים שוליים
    רק שנעבור מהר את הדבר הזה ושנקבל תאריך חדש לtlou!

  8. 8

    13:13 17.04.2020 | dodyavgi dodyavgi

    חבל שבמודרן וויפור 2 לא חידשו גם את האונליין
    מעניין אם בעתיד יעדכנו
    אע ישאירו ככה כדי ששחקנים לא יעברו לשחק שם במקום בחדש

  9. 9

       | פורסם ע"י