הרשמה

המשחק Halo 2 ינחת על המחשב האישי בשבוע הבא (עדכון)

ועכשיו נותר לחכות לשאר המשחקים בסדרה שעוד לא יצאו למחשב

Halo 3 ו-Halo 3 OTSD יגיעו מיד לאחר היציאה של המשחק השני

עדכון (6.5): מיקרוסופט הכריזה כי Halo 2: Anniversary יגיע למחשב האישי כחלק מה-Master Chief Collection ב-12 במאי. המשחק יגיע עם הטקסטורות והעיצוב של המשחק המקורי, כשהשחקן יוכל להחליף בין הגרסאות השונות. היציאה של המשחק גם תביא איתה שבע מפות מחודשות של Halo 2 למצב המולטיפלייר של המשחק. 

מקורי (5.5): The Master Chief Collection נמצא בשירות Steam וב-Xbox Game Pass כבר זמן מה, אבל לא כל המשחקים שהוא אמור להכיל יצאו עדיין, כשכרגע המשחקים הזמינים הם Halo Reach והמשחק הראשון בסדרה, Halo Combat Evolved. הבוקר, אם לשפוט לפי התכתבות בטוויטר בין Ninja לחשבון של Xbox Game Pass, המשחק השני בסדרה יהיה זמין כבר מחר להורדה!

הסטרימר הפופולרי, Ninja, שחתם לפני מספר חודשים עם מיקרוסופט על בלעדיות בשירות הסטרימינג של החברה, Mixer, צייץ הבוקר שנתקל בתמונות ישנות שלו כשחקן Halo תחרותי והעלה זכרונות מתקופה ישנה יותר. הוא הוסיף ואמר שהוא זקוק למשחק נוסטלגי כרגע, כשלבסוף הוא פנה לעמוד של Xbox Game Pass PC לעזרה. תגובתם? שיכוון שעון מעורר לבוקר שלמחרת.

היות ואנחנו לא מודעים לפרויקט אחר שמיקרוסופט כרגע עובדת עליו, בדגש על חידושים או רימאסטרים למשחקים ישנים, נותר לנו רק לנחש שמדובר בשחרור של Halo 2, במיוחד אחרי שהבטא למשחק התקיימה כבר באמצע חודש אפריל. נותר רק לחכות ולראות אם אכן מדובר ביציאה מפתיעה של המשחק השני. בנתיים נוכל להתרשם כבר ממה שעתיד לבוא אחרי השחרור של Halo 2: הסטודיו שאחראי על המשחקים, 343 Industries, שחרר עדכון חדש באתר הרשמי של Halo, בתוכו היו מספר צילומי מסך חדשים מהמשחק הבא בסדרה Halo 3, לבסוף הבטיחו כי אחרי ש-Halo 2 יצא, לא יקח זמן רב עד ש-Halo 3 כבר יגיע!

  

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:52 06.05.2020 | siegfried siegfried

    זה מבשר רעות למיקרוסופט. אני חושש שהיא לא תשרוד את דור הקונסולות הבא.

  2. 2

       | פורסם ע"י