הרשמה

צפו בדיירקט מזויף עם כל השיפורים ששחקני New Horizons רוצים

באמת, איך זה לא נמצא במשחק מהיום הראשון?

יוטיובר עושה מה שנינטנ-לא.

Animal Crossing: New Horizons תפס את כל העולם בסערה, כשגם כאן באתר נתתי למשחק ציון גבוה מאוד. האווירה הנהדרת של המשחק, המוזיקה המרגיעה של המשחק, העובדה שתמיד יש מה לעשות במשחק - כולם גרמו לי להנאה גדולה. אחת התלונות היחידות שהיו לי במשחק הייתה קשורה לשליטה המסורבלת של המשחק עם כמה בחירות לא הגיוניות כמו העובדה שלא ניתן ליצור כמה אביזרים בבת אחת ולא ניתן לגשת למשאבים שנמצאים באחסון בבית ועוד ענייני Quality of Life שיכלו לעזור לשחקן.

גם היוטיובר "Nick Ha" היה שותף לטענות של הרבה שחקנים והוא החליט ליצור דיירקט מזויף בו נינטנדו מציגה את כל השיפורים למשחק שהשחקנים השונים היו רוצים. בסרטון (המאוד משעשע יש לציין) Nick Ha מציג לנו שיפורים כמו האופציה לגשת למשאבים שנמצאים בבית בזמן שאתם מכינים ציוד ואביזרים, האופציה להפיל ולהשתמש במוצרים מהכיסים שלכם בלחיצת כפתור, תוסף לקבלת מידע על דברים שיש לכם בכיסים (כולל אם תרמתם אותם כבר או לא), הצגת המשבצת שאתם מסתכלים עליה כרגע ועוד.

בשיא הכנות, בתור מישהו ששם כבר מעל 280 שעות במשחק - אני לא מבין איך כל הפיצ'רים הללו לא הגיעו עדיין למשחק. אני מקווה שנינטנדו צופים בסרטון הזה ועובדים כבר על עדכון חדש.

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י