הרשמה

מיקרוסופט כנראה מחכה להצגת המחיר של ה-PS5 כדי להציג את של ה-Series X

E3 2014, מישהו?

"אם מיקרוסופט תרצה לתת מחיר נמוך ב-100 דולר ולסבסד את 10 מיליון הקונסולות הראשונות היא יכולה לעשות את זה"

ב-E3 2013 זכינו לחוות את אחד מרגעי ה-Mic Drop הגדולים בהיסטוריית הכנס: לאחר הצגה מזעזעת של ה-Xbox One שכללה פיצ'רים שלא עבדו כמו שצריך, כמות דלה של משחקים, דגש אבסורדי על "חווית בידור ביתית" ולא על גיימינג ותג מחיר גבוה מאוד על הקונסולה החדשה שלה, סוני עלתה למסיבת העיתונאים שלה ופשוט שחטה את מיקרוסופט כמעט בכל פרמטר, כולל במחיר הקונסולה שלה. עכשיו זה נראה שמיקרוסופט מחכה לנקמה שלה - לפחות לפי מייקל פאקטר, אנליסט בנושא אלקטרוניקה וטכנולוגיה מטעם Wedbush Securities ופיטר מור, לשעבר מ-EA ומיקרוסופט עצמה.

השניים התארחו בפודקאסט של ג'ף קילי (המנחה של טקס פרסי הגיימינג ודמות מוכרת בעולם הגיימינג) בשישי שעבר ודיברו על הנושא של קונסולות הדור הבא והמחיר שלהן. "ממה שאני ראיתי", אומר פאקטר, "סוני תצטרך לגבות כ-500 דולר עבור הקונסולה שלה". בהתייחסות לקונסולת הדור הבא של מיקרוסופט ה-Series X, פאקטר טוען שבעוד שהמצב דומה, זה נראה שמיקרוסופט תוכל לספוג מכה גדולה יותר עבור הקונסולות הראשונות שהיא תמכור. "אם מיקרוסופט תרצה לתת מחיר נמוך ב-100 דולר מה-PS5 ולסבסד את 10 מיליון הקונסולות הראשונות, היא תעשה את זה. אני חושב שהחברה מחכה שסוני תמצמץ ראשונה ורק אז תתן את המחיר של הקונסולה שלה, כשמאוד סביר להניח שיהיה באזור ה-400 דולר".

מור הסכים עם הטענה הזו: "מייקל צודק, מה ששתי החברות שואלות את עצמן עכשיו הוא 'כמה אנחנו יכולות להרשות לעצמו להפסיד בשנה, שנה וחצי הקרובות?', 'מהו יחס החומרה מול תוכנה שאנחנו מצפים לו?', 'מה אנחנו מוכנות לעשות בשנה הראשונה, השנייה או אפילו השלישית כדי להגיע ל-10 מיליון יחידות?'...מיקרוסופט נמצאת כרגע במצב מצוין ברמת השוק, אז אולי סאטיה (מנכ"ל מיקרוסופט) אומר לעצמו: 'בואו נעשה את זה כמו שצריך, בואו ננצל את ההזדמנות הזו כמו שעשינו בתקופת ה-Xbox 360 ונמכור את הקונסולה במחיר טוב'?"

כמובן שאלו רק השערות של שני אנליסטים, אבל בינתיים זה נשמע מאוד הגיוני. בכל אופן יהיה מעניין לראות מה החברות יחליטו לעשות בבוא הזמן וכמה תעלנה הקונסולות החדשות שלהן!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י