הרשמה

המשחקיות של Ghost of Tsushima תהייה ברוטאלית ומאתגרת

ממש לא כמו שהיה נראה בסרטון משחקיות ששוחרר במסגרת State of Play

"שתי מכות מהיריב שלכם יוכלו להרוג אתכם", מוסרים מהחברה

ביולי הקרוב (ה-17 ביולי ליתר דיוק), אנחנו סוף-סוף נוכל לחוות את העולם הפתוח של Ghost of Tsushima, המשחק החדש של חברת Sucker Punch - היוצרים של משחקי Infamous. עד שאנחנו מחכים, המפתחים נותנים לנו הצצה גם למשחקיות בעזרת סרטון המשחקיות שהיא פרסמה דרך אירוע State of Play של סוני, ובראיונות שהבמאי של המשחק, נייט פוקס, נתן ל-IGN.

"אנחנו רצינו ליצור משחק שהוא מאוד מחובר לקרקע במובן הזה, כך ששתי מכות מהיריב שלך יהרגו אותך. המשחק מאוד מאתגר", אומר פוקס. "אנחנו יכולים להגדיר את הקרבות במשחק בשלוש מילים: בוץ, דם וברזל". ההסבר למשחקיות הברוטאלית נעוץ בעובדה שהמפתחים רצו "לכבד את הקטלניות של החרב". המפתחים ראו הרבה סרטי סמוראים ובסרטים הללו הלוחמים מתים תוך מכה אחת או שתיים. "לנצח את המונגולים בקרב תהייה משימה קשה, אבל זה מאתגר ברמה שכל ניצחון מרגיש כמו הישג. אתם לא יכולים פשוט לרוץ אל תוך מחנה ולהילחם בחמישה לוחמים בבת אחת - הם פשוט ירמסו אותך".

בנוגע לסרטון המשחקיות שפורסם, פוקס ציין כי השחקן בסרטון "מאוד מנוסה", כך ששחקנים צפויים לגלות עד כמה המשחק מאתגר אחרי שהם יתנסו איתו בעצמם. בנוסף, הוא דיבר על אלמנט נוסף שלא הוצג בסרטון: דו-קרב עם מאסטרים אחרים. "אחד הדברים שאני מצטער שלא יצא לנו להראות ב-State of Play הוא הפיצ'ר של הקרבות נגד סמוראים ואשפי חרבות אחרים", מציין פוקס.

את טריילר המשחקיות השלם (18 דקות של משחקיות), תוכלו לראות כאן למטה:

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י