הרשמה

חברת Epic Games מחלקת את Civilization VI בחינם

שבוע חדש - משחק חדש

הזדמנות טובה לצלול לנבכי ההיסטוריה

כבר במשך חודשים חברת Epic Games עובדת במרץ על ביצוע של תוכנית העל שלהם על מנת למשוך משתמשים לחנות משחקים שלהם ה-Epic Game Store ולנטוש את המתחרה הגדולה- Steam. כחלק מתוכנית זו החברה פעלה בכמה זוויות כשאחת מהן הייתה חתימת חוזי בלעדיות זמניים עבור הפצת משחקים כמו Borderlands 3 או Metro Exodus. תוך כדי החתימה על חוזי הבלעדיות הללו, Epic החלה גם לחלק משחקים בחינם באופן קבוע.

כניראה ששתי השיטות האלו לא הצליחו למשוך אליהן מספיק שחקנים כמו ש-Epic קיוותה, לכן בשבוע שעבר החברה החליטה להעלות את הרמה ולחלק את GTA V בחינם לגמרי למשך שבוע. בעקבות חלוקת המשחק האהוב נרשמו לחנות של Epic עשרות אלפי משתמשים חדשים והחנות קרסה פעמים רבות בגלל העומס. לאחר ההצלחה הגדולה שנחלה החברה עם GTA V הוחלט לחלק משחק נוסף בחינם למשך השבוע והפעם זה תורו של Civilization VI. אם אתם לא מכירים את Civilization VI זה הוא משחק אסטרטגיה שמטרתו היא לבנות ולנהל אימפריה לכל אורך שנות ההיסטוריה, מתקופת האדם הקדמון עד לתקופה המודרנית, לפרטים נוספים על המשחק, קראו את הביקורת שכתבתי עליו. Civilization VI יהיה זמין בחינם ב-Epic Store עד יום חמישי ה-28.5.

כזכור על מנת לקבל את כל המשחקים החינמיים שמחולקים יהיה עליכם להפעיל את האימות הדו שלבי, חובה זאת נועדה על מנת לספק שכבת אבטחה נוספת עבור משתמשי החנות ובנוסף כדי לוודא שהמשחקים אכן הולכים לאנשים אמיתיים ולא חשבונות פקטיביים.

מה אתם חושבים על המשחק החדש ש-Epic מחלקים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:21 22.05.2020 | WarFox89 WarFox89

    לא נולד עדיין המשחק שאפילו אם יתנו לי אותו בחינם - אני אלך לחנות של אפיק.

  2. 2

       | פורסם ע"י