הרשמה

האם Gran Turismo 7 יושק בהמשך השנה?

הפעם ההדלפה הגיעה מהאינסטגרם

אם חושבים על זה, זה לא כל כך מפתיע

סדרת המירוצים של סוני, Gran Turismo, מלווה אותנו עוד מימי ה-PS1 ולמרות שקט ארוך מסדרת המשחקים בשנים האחרונות, נראה שבקרוב נקבל ממנה כותר חדש. המשחק האחרון בסדרה, Gran Turismo Sport, לא התקבל בהתלהבות גדולה בקרב קהל השחקנים, אולי בגלל העובדה שהוא לא עשה שום דבר חדש ולכן המפתחת של המשחק, Polyphony, חזרה לשולחן השירטוט עבור המשחק הבא בסדרה.

בפוסט שכבר נמחק מהאינסטגרם שאלה יצרנית הסימולטורים Next Level Racing את השאלה: "לאיזה משחק מירוצים אתם הכי מחכים ב-2020?" כשבתמונה הצוגו הסמלים של Dirt 5 שהוצג באירוע ה-Inside Xbox, הסמל של F1 2020 לצד הסמל של מה שניראה כמו Gran Turismo 7 שאפילו עוד לא הוכרז. בדרך כלל אחד מכותרי ההשקה לקונסולות זה משחק מכוניות שיכול להציג את היכולות החדשות בצורה הטובה ביותר, מיקרוסופט עשתה את זה בעבר עם Forza Motorsport 5 שהיה כותר השקה עבור ה-Xbox One. בסוף השנה אנו צפויים לקבל את קונסולות ה-PS5 של סוני ועל אף שעוד לא קיבלנו עליה פרטים זאת הייתה הנחה סבירה שיחד איתה נקבל גם משחק חדש של Gran Turismo.

לאחר מחיקת הפוסט כתבה Next Level Racing: "התמונה אינה מייצגת שום מידע מצידנו. אנו דוחים כל מידע בכל הנוגע להשקה של GT7." בתחילת חודש יוני סוני מתכננת לערוך אירוע שבו היא תציג פרטים חדשים על הקונסולה, עכשיו מתברר לנו שככל הניראה לצד הפרטים החדשים נקבל גם הכרזה על GT7.

מה אתם חושבים? האם אתם מתרגשים ל-Gran Turismo 7? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:15 24.05.2020 | elad9219 elad9219

    סדרת Gran Turismo נראית כ''כ עלובה ביחס ל-FORZA.
    בד''כ האקסלוסיבים של סוני טובים בהרבה משל מייקרוסופט, אבל בגזרה של המירוצים מייקרוסופט לוקחת בענק. במיוחד סדרת Forza Horizon פשוט מדהימה.

  2. 2

       | פורסם ע"י