הרשמה

המשחק Mafia 3: Definitive Edition טומן בחובו מפה סודית

טעות של המפתחים או עבודה מתוכננת?

ברוכים הבאים ל...ברלין!

עוד לא עבר שבוע מאז שקיבלנו את הגרסאות המחודשות של משחקי Mafia כשאנחנו עדיין מחכים לרימייק מלא של המשחק הראשון. אף על פי שהגרסה המשופרת של Mafia 3 לא התקבלה בברכה אצל מרבית השחקנים, אלו שדווקא אוהבים לחפור בקבצי המשחק (ה-Dataminers) ולגלות בהם פרטים סמויים קיבלו אוצר גדול ומפתיע מאוד מ-2K.

היוטיובר Sliderv2 נוהג לחפור בקבצי משחקים ולגלות כל מיני Easter Egg וגליצ'ים. אחרי השקת החידושים מבית 2K גילה היוטיובר שבתוך הגרסה של Mafia 3 יש מפה של העיר ברלין. כזכור לנו (ומי שלא זוכר מוזמן לקרוא את הביקורת שלנו) הסיפור של Mafia 3 לא ביקר בשום שלב בגרמניה או בעיר ברלין. זה ידוע שהסטודיו Hangar 13, כמו רבים אחרים, אוהבים להחביא במשחקים שלהם כל מיני פרטים קטנים כדי שהשחקנים יגלו אותם מתישהו, אבל מפה של ברלין זה כבר משהו אחר.

מסתבר שהמפה של ברלין היא מפה מתוך משחק ש-Hangar 13 התחילו לעבוד עליו מיד אחרי Mafia 3, כשהוא נקרא אז בשם "Rhapsody". המשחק היה מתוכנן להיות מבוסס על ברלין של שנות ה-80, כשאנו נעקוב אחרי סיפורו של מרגל רוסי שמקבל פקודות שיטילו עליו לבצע משימות ריגול ומעקב חשאי אחרי מטרות. 

כפי שאפשר לראות בסרטון, המפה של Rhapsody שנמצאה בקבצי המשחק מכילה רק את המודלים של מבני העיר כשהם ללא טקסטורות, אך מעבר לזה אין בהם כלום (אי אפשר להיכנס אליהם או לשחק איתם באיזשהיא צורה). בין מבני העיר אפשר לראות כמה מבנים אייקונים של העיר כמו את מגדל הטלויזיה והקתדרלה של ברלין. על פי דיווחים, Rhapsody נבנה באותו מנוע של Mafia 3 Definitive Edition לכן המצאות הקבצים במשחק היא הגיונית. יכול להיות ש-Hangar 13 הכניסה את המפה של ברלין בכוונה למשחק כעדות אחרונה וכזיכרון לקיומו של Rhapsody שבוטל.

מה אתם חושבים על Rhapsody? האם הייתם מתעניינים בו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:16 28.05.2020 | nakiii nakiii

    לא סוחטים שמראש לא היה בשל יד הסוף.. מקווה שרימייק של mafia הראשון לא יהיה בזיוני כמו של שני הבאים אחריו

  2. 2

       | פורסם ע"י