הרשמה

האתר Humble Bundle משלב כוחות עם Paradox בבאנדל חדש

באנדל שהוא כולו Cities: Skylines

ברוכים הבאים לשולחן מהנדס העיר

מעטים הגיימרים שלא מכירים את Humble Bundle, במיוחד לאחר קנייתו על ידי IGN. האתר נמצא איתנו כבר שנים רבות כשמדי כמה ימים עולים בו באנדלים חדשים. בעבר Humble Bundle התרכזו אך ורק במשחקים אך בשנים האחרונות הם עושים גם באנדלים של ספרים דיגיטליים, קומיקסים ותוכנות למחשב. אחוז נכבד מכל מכירה שהאתר מבצע הולך לתרומה לארגונים שונים כשאפשר להחליט גם שכל הכסף ילך לארגונים אלה. מלבד מכירת באנדלים, האתר מוכר כמוכר מורשה ומציע חנות משחקים עם הנחות ומכירות גדולות לעיתים תכופות. כבר הרבה זמן לא ראינו באנדל טוב ממש שהצליח לעניין אותנו, אך אתמול (כמדי יום שלישי בערב) עלה לאתר באנדל המשחקים המרכזי והפעם הוא ה-Humble Cities Skyline Bundle. 


השלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את משחק ה-City Builder המעולה- Cities Skyline עם הרחבת Deep Focus Radio אשר תתן לכם פסקולים חדשים למשחק. אם אתם אוהבים את ז'אנר משחקי בניית ערים, Cities Skyline הוא ללא ספק המשחק הכי טוב שיש כיום בשוק ומחיר של דולר עבורו זה מחיר מציאה. 

כדי לקבל את הדרגה שניה של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-8.04 דולרים. דרגה זאת תקנה לכם את ההרחבות: Snowfall", "High Tech" "Buildings", "Concerts ואת הרחבת "Natural Disasters". כל ההרחבות האלה יוסיפו למשחק תוכן אשר ישנה במעט את חווית הבסיס של המשחק על ידי כל מיני אירועים חדשים ומפתיעים.

עבור הדרגה השלישית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-18 דולרים והיא תקנה כ-6 הרחבות גדולות כשכל אחת מהן מוסיפה סוג חדש של תוכן למשחק. לדוגמא, הרחבת Industries תוסיף סוגי תעשייה חדשים והרחבת "Mass Transit" תתן לכם אמצעי תחבורה שונים ומגוונים עבור העיר שלכם.

את ה-Humble Cities Skyline Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין עד ה-9.6 בשעה 21:00.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:53 31.05.2020 | Papergon99 Papergon99

    וואו נראה טוב

  2. 2

       | פורסם ע"י