הרשמה

באנדל המציאות מדומה של Humble Bundle יוצא לדרך

הבאנדל המושלם לבעלי משקפי VR

הרבה עולמות חדשים מחכים לכם

עברו כבר הרבה שבועות מאז שקיבלנו בפעם האחרונה באנדל משחקים טוב בצורה יוצאת דופן מ-Humble Bundle. בחודשים האחרונים ראינו מספר באנדלים טובים כמו שיתוף הפעולה עם Paradox ויצירת באנדל שסובב סביב Cities Skyline,  חבילת משחקי ההרפתקאות שקיבלנו בקיץ או הבאנדל המטורף למען צדק חברתי שהביא איתו 50 משחקים ו-25 ספרים דיגיטליים לצד מספר בונוסים נוספים. עכשיו אנחנו מקבלים באנדל חדש שסובב כולו סביב מציאות מדומה ובתור הבעלים של Oculus Quest 2 קפצתי עליו ברגע הראשון. הבאנדל מכיל הפעם 4 דרגות תשלום שונות אשר כל אחת מהן תקנה משחקים שונים שהשווי של כולם עומד על כ-219$.

השלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את A-Tech Cybernetic, Archangel: Hellfire ואת Killing Floor Incursion. האמת שהשלב הבסיסי של הבאנדל לא כולל בתוכו משחקים מעניינים במיוחד או שוברי קופות גדולים אך אם אין לכם עדיין הרבה משחקי VR ואתם רוצים לנסות כמה סגנונות חדשים ושונים זאת דרך מעולה לעשות את זה, במיוחד כשתג המחיר עומד על דולר אחד.

עבור הדרגה השניה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-10 דולרים והיא תקנה את המשחק Raw Data שנחשב על ידי רבים כאחד ממשחקי היריות הטובים שיש כיום ב-VR ומהשעה שיצא לי לנסות אותו, אני בהחלט תומך בטענה הזאת וממליץ לכם לנסות את המשחק.

כדי לקבל את הדרגה השלישית של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-15.58 דולרים.דרגה זאת תקנה לכם את: I Expect You To Die ואת Creed: Rise to Glory. שני המשחקים שמוצעים בדרגה זאת הם משחקים נהדרים עם ביקורות משבחות שאחד ישים אתכם בנעלי מרגל והשני יזרוק אתכם לזירת האיגרוף.

עבור הדרגה הרביעית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-17 דולרים והיא תקנה לכם את Zero Caliber VR, כך שאם אהבתם את הסגנון של Raw Data סביר להניח שתאהבו גם את משחק זה לצד The Walking Dead: Saints & Sinners שהוא משחק הרפתקאות נהדר שמתקיים בעולם של המתים המהלכים.

את ה-Humble Fall VR Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין עד ה-25.11.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י