הרשמה

אתר Humble Bundle משלבים כוחות עם Bohemia Interactive

אחד הבאנדלים השווים של השנה הגיע

עוד שבוע עבר ואיתו הגיע באנדל חדש

פעם בכמה שבועות אנו רואים שיתופי פעולה בין חברת חבילות המשחקים הידועה והאהובה במיוחד- Humble Bundle ובין מפתחות משחקים שונות. בחלק מהפעמים האחרונות שראינו את שיתופי הפעולה הללו קיבלנו כמה באנדלים טובים במיוחד עם משחקים של חברת Codemasters או אלו של חברת Paradox. כמידי שבוע גם הפעם קיבלנו באנדל משחקים חדש שמציג שיתוף פעולה עם המפתחת Bohemia Interactive. בשונה מרוב הבאנדלים שהיו בעבר, הפעם ישנן 4 דרגות תשלום שונות אשר כל אחת מהן תקנה משחקים שונים שהשווי של כולם עומד על כ-318$.


השלב הבסיסי של הבאנדל יעלה כדולר בודד והוא יקנה לכם את ArmaX, Fairy Tale About Father Frost, Ivan and Nastya, Take On Mars, Take On Helicopters ו-Carrier Command: Gaea Mission. האמת שהשלב הבסיסי הוא לא מעניין במיוחד אך אם אתם אוהבים או רוצים לנסות את ז'אנר משחקי היריות-סימולציה, ArmaX הוא משחק מעולה למרות גילו המופלג, במיוחד כשתג המחיר עומד על כדולר אחד.

כדי לקבל את הדרגה שניה של הבאנדל תצטרכו לשלם לפחות את ממוצע התשלומים עבור הבאנדל שעומד בזמן כתיבת שורות אלו על כ-9.23 דולרים. דרגה זאת תקנה לכם את: Arma 3, Ylands Exploration Pack, UFO:Afterlight ו-Original War. גם כאן אין משחקים מעניינים במיוחד מלבד Arma 3 שהוא אחד ממשחקי היריות הכי מתקדמים שקיימים והוא מומלץ מאוד.

עבור הדרגה השלישית של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-20 דולרים והיא תקנה כ-4 הרחבות גדולות ל-Arma 3 כשכל אחת מהן מוסיפה סוג חדש של תוכן למשחק. לדוגמא, הרחבת Jets תוסיף מטוסים וחימושים חדשים והרחבת "Marksmen" תתן לכם נשקים ואמצעי צליפה חדשים.

כאמור- באופן שונה מבדרך כלל, הבאנדל הזה הוא בעל 4 דרגות כשעבור הדרגה הרביעית והכי גבוהה של הבאנדל תצטרכו לשלם כ-30 דולרים והיא תקנה לכם את משחק ההישרדות- פוסט אפוקליפטי DayZ ואת הרחבת Contact שתוסיף ל-Arma 3 המון תוכן נוסף. מלבד שני המשחקים האלו, רוכשי הדרגה הכי גבוהה יקבלו חודש אחד חינם עבור שירות Humble Choice אך רק אם הם מצטרפים חדשים לשירות.

את ה-Humble Bohemia Interactive Bundle תוכלו לרכוש כאן והוא יהיה זמין עד ה-18.8.
מה אתם חושבים על הבאנדל? האם תרכשו אותו, אם כן באיזה דרגה? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י