הרשמה

אירוע שיציג חלק ממשחקי ה-PS5 יגיע ב-4 ביוני

סוף כל סוף!!

האירוע יתרחש ב-4 ליוני וכנראה שלא יהיה האירוע היחיד של סוני במהלך הקיץ

עדכון (30.5): האירוע הוכרז רשמית על ידי סוני, יתקיים ב-4 ביוני ויציג לנו משחקים שיגיעו לקונסולת ה-PS5.

מקורי: בשעה טובה! אחרי דממת אלחוט כמעט בכל הנוגע לאירוע שקשור בקונסולה הבאה של סוני, ככל הנראה, על פי דיווחים במספר אתרים ואנשים עם מידע פנימי, נקבל הצצה ראשונה למשחקים של ה-Playstation 5 כבר בשבוע הבא. האירוע האינטרנטי ככל הנראה יתרחש כבר ב-3 ביוני, אבל עלול להשתנות ולזוז למועד מאוחר יותר בעקבות עומס בסוני. בנוסף לאירוע הזה, ככל הנראה שאנחנו צפויים לקבל אירועים נוספים בשבועות והחודשים הקרובים. עם זאת, החברה לא צפויה לחשוף את כלל הפרטים בנוגע לקונסולה כבר באירוע הראשון, אלא מתכוונת להתמקד בעיקר במשחקים הצפויים לצאת לקונסולת ה-PS5.

בנוסף לחדשות למעלה, הדף של קונסולת ה-PS5 באתר של סוני התעדכן עם מספר פרטים בנוגע לקונסולה, הראשון נוגע למהירות של החומרה, בדגש על המעבד, הכרטיס גרפי וכונן ה-SSD המיוחדים של הקונסולה עם "קלט/פלט שישנה את החוקים של מה שקונסולת Playstation מסוגלת לעשות". הדף גם שם דגש על משחקים עם גרפיקה וחוויות משחק עם הפיצ'רים החדשים של הקונסולה, כשלבסוף גם כותבים שנגלה דרכים חדשות לשחק את המשחקים עם תמיכה באפשרויות מגע חדשות, טריגרים (כפתורי הL2 וה-R2) אדפטיביים וטכנולוגיית סאונד ב-3D. חלק מהדברים כבר נאמרו בהצגת "deep dive" של סוני באמצע חודש מרץ.

הרבה פרטים בנוגע לאירוע של סוני בשבוע הבא עדיין לא ידועים, במיוחד בכל מה שקשור לתוכן האירוע, או לאירועים עתידיים לאורך הקיץ. עד כה מיקרוסופט העניקה לנו אירוע אחד שבו הראתה מספר משחקים ל-Series X, כשבנוסף אמרו בחברה כי יהיו עוד מספר אירועים נוספים בחודשיים הקרובים שיציגו לנו עוד פרטים בנוגע לקונסולה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י